תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת אינטגרציית מערכות מידע מבית ג'ון ברייס הדרכה ואנשים ומחשבים

12/12/2010 15:11

מחזור נוסף של סדנת אינטרגציית מערכות מידע מבית ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים בימים אלה. במהלך הסדנה, שכללה ארבעה מפגשים, הציגה רנית זקצר, CTO מטריקס, את הכלים, היכולות, המתודולוגיות והשיטות להתמודד עם סוגיות האינטגרציה השונות.

סדנת האינטגרציה היא מהוותיקות בקרב סדנאות 4×4 ומטרתה לספק מענה מקיף לסוגיות השונות בתחום האינטגרציה. הסדנה שמה דגש על התמונה הרחבה ובמסגרתה נלמדים תכנים בתחום האינטגרציה מרמת המקרו לרמת המיקרו. בנוסף הציגה הסדנא את נושא ה-EI לפי סוגי האינטגרציה השונים והמשלימים, אינטגרציה של מידע, אינטגרציית תהליכים עסקיים ואינטגרציה של ממשק המשתמש. כמו כן, הסדנה כללה הרצאות פרונטאליות המשולבות ב-Case Studies רלוונטיים.

בין משתתפי הסדנה נכחו מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות ומנהלי ארכיטקטורה ואינטגרציה מחברות תקשורת גדולות, בנקים וחברות מובילות בתעשייה. חלק ממשתפי הסדנה בוגרי קורס מנמ"רים של ג'ון ברייס שהחליטו להעמיק את הידע שלהם בתחום האינטגרציה.

בוגרי המחזור האחרון של סדנת אינטגרציית מערכות המידע. במרכז: רנית זקצר, CTO מטריקס

בפגישת הסיום של הסדנה הביעו המשתתפים שביעות רצון גבוהה מאוד. לדבריהם, קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית. חלק ממשתתפי הקורס אף ציינו, כי הם נמצאים בשלבים ראשונים של פרויקטי אינטגרציה וכי הכלים אשר רכשו בסדנא יסייעו להם להתחיל בתהליך באופן מושכל, יעיל ונכון.

לדברי רונן בהנמפר, מנהל האגף הטכנולוגי בג'ון ברייס, סדנה זו אשר מועברת במחזוריות גבוהה, זוכה גם הפעם לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של תהליכי אינטגרציה יחד עם נגיעה ממוקדת ברמה הטכנולוגית של תהליכים אלו. לדבריו, רנית זקצר – מתוקף תפקידה כ-CTO של מטריקס, מביאה איתה לסדנאות אלו ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים, עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, צפויה בקרוב להיפתח סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לליבנת ג'אן בטלפון 03-7330797 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים