ינאי מילשטיין, אמן: "היקף הפעילות של אינפורמטיקה בארץ יצמח ב-2011 בשיעור דו-ספרתי"

"אני חוזה את הצמיחה לאור הגידול בכמות הלקוחות ובהיקף הפעילות של אינפורמטיקה שחווינו גם ב-2009 וגם השנה", אמר מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמן ● הוא הוסיף, כי "לא יכול להיות מצב שארגון יסתובב עם נתונים לא נכונים" ● לדבריו, "אנחנו יכולים לתת ערך עסקי על ידי הגדלת איכות הנתונים, טיפול בהם והפיכתם לנתונים מפולחים עבור הצרכנים השונים בארגון"

"גם השנה וגם ב-2009 חוותה קבוצת אמן גידול בכמות הלקוחות של אינפורמטיקה (Informatica) ובהיקף הפעילות והטמעת כלים ומוצרים נוספים של החברה בקרב לקוחות קיימים. לאור זאת, היקף הפעילות של אינפורמטיקה בארץ צפוי לצמוח ב-2011 בשיעור דו-ספרתי", אמר ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמן.

מילשטיין הנחה את כנס הלקוחות השנתי של אינפורמטיקה, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') בווילה גני התערוכה בתל אביב.

הוא ציין, כי יש כיום לאמן יותר מ-50 לקוחות ארגוניים בתחום שילוב הנתונים, וכי הגידול שהיה במספר הלקוחות ב-2010 צפוי להימשך גם בשנה הבאה. עד היום, אמר מילשטיין, "אינפורמטיקה עסקה בעיקר בעולם שילוב הנתונים וה-ETL (גזירת נתונים, שליפתם וטעינתם). כיום יש לחברה הרבה יותר יכולות בעולם טיפול הנתונים, והיא מספקת פלטפורמה שעוסקת גם בעולמות קרובים בתחום הטיפול בנתונים, דוגמת MDM, תחום מנוע חוקים מורכבים, יכולות לביצוע תעבורות נתונים מורכבות ועבודה עם נתונים ממקורות לא סטנדרטיים ולא מובנים". הוא הסביר, כי היכולות החדשות "כוללות חיבור של כל הנתונים בזמן אמת והעברתם במהירות של חלקי שניות. כל אלה נעשים מתחת למערכת ניהול חכמה, והם מספקים רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע, לצד ניהול תהליכים באופן ממוכן (BPEL)".

אליסטר סיטון, מנהל טכנולוגי אזורי באינפורמטיקה לאזור דרום מערב אירופה. צילום: ניב קנטור"לא יכול להיות מצב שארגון יסתובב עם נתונים לא נכונים", סיכם מילשטיין. "אנחנו יכולים לתת ערך עסקי על ידי הגדלת איכות הנתונים, טיפול בהם והפיכתם לנתונים מפולחים עבור הצרכנים השונים בארגון. הפלטפורמה של אינפורמטיקה מספקת כלי לשיתופיות של המידע בין יותר משתמשים ובאופן מפולח, כשכולם מדברים עם נתונים המגיעים מאותו מטה-דטה אחוד".

"לטפל בנתונים יותר לעומק"

אליסטר סיטון, מנהל טכנולוגי אזורי באינפורמטיקה לאזור דרום מערב אירופה, דיבר על שיפור הביצועים באמצעות ניהול מחזור חיי המידע. הוא הסביר, כי הדבר יכול להיעשות בכמה דרכים: האחת היא ארכוב נתונים אפליקטיביים. "אנחנו יכולים לקחת יישום אחד או יותר, ועל פי חוקים עסקיים – לארכב נתונים שהם פחות רלוונטיים", אמר סיטון. יכולת נוספת היא דחיסת נתונים שאינם בשימוש נפוץ. עוד הוא ציין את היכולת לערבול נתונים. "במעבר מסביבת היצור לסביבות הבדיקה או הפיתוח, ניתן לערבל את נתוני האמת תוך שמירת קוהרנטיות של היישום, על מנת שלא לחשוף את הארגון לזליגת נתוני האמת אל מחוץ לארגון", ציין.

סיטון סיכם בציינו, כי "כיום, יותר מבעבר, נדרש לטפל בנתונים יותר לעומק, הן לצורך חסכון בעלויות התחזוקה של המידע, והן להפקת יותר ערך עסקי מהנתונים".

אור פלח, מנהלת פריסייל ותמיכה אינפורמטיקה בקבוצת אמן. צילום: ניב קנטוראור פלח, מנהלת פריסייל ותמיכה אינפורמטיקה בקבוצת אמן, תיארה כיצד יש לבצע בארגון תחקור וטיוב נתונים באופן יעיל. "תחום איכות הנתונים במערכות ה-IT הטריד תמיד את אנשי ה-IT ואת המנהלים העסקיים", אמרה. "ארגון שיש ברשותו מידע לא עדכני, לא מדויק ולעתים לא נכון אודות לקוחותיו לא יוכל לתת שירות טוב והמנהלים שלו יקבלו נתונים לא מדויקים, שיביאו לקבלת החלטות שגויה". פלח הוסיפה, כי נתונים מדויקים ואיכותיים "ימנעו טעויות תפעוליות יקרות, ימשכו וישמרו לקוחות רווחיים ויסייעו להנהלה לקבל החלטות עסקיות נכונות יותר".

אודי שמעוני, מנכ"ל BTS, המתמחה בעולם ה-MDM, אמר ש-"בעתיד הלא רחוק, הודות לפלטפורמות המתקדמות לאיכות נתונים, ניתן יהיה לספק קובץ-אב (MDM) אחד. קובץ זה יכיל את כלל הנתונים אודות הלקוח, לרבות מוצרים ושירותים שאותם רכש בעבר, על מנת שניתן יהיה להציע ללקוח מוצרים ושירותים רלוונטיים עבורו, המותאמים באופן אישי".

הכנס הסתיים בהרצאתו של דרור גלוברמן, הכתב הטכנולוגי של חדשות ערוץ 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים