מניית נס עולה בקרוב ל-20% – בעקבות הערכות שתימכר לפי שווי של 300 מיליון דולרים

שער המניה של החברה עמד בסוף יום המסחר על 20 שקלים ● ההערכות הן, כי החברה תימכר לאחת משלוש הקרנות האמריקניות: סיטי וונצ'רס גרוס קפיטאל או פרנסיסקו פרטנרס ● נס אינה החברה הישראלית הראשונה ששמה נקשר באחרונה בהקשר של מכירה לחברה זרה: פורמולה מערכות נמכרה לפני חודשים אחדים לאסקו הפולנית

הנתונים שבידיעה עודכנו ביום ב', ה-13 בדצמבר, 18:00

מניית נס טכנולוגיות עולה מהבוקר (ב') בשיעורים גבוהים, ועם סגירת המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב עמד שערה על 20 שקלים – זינוק של 18.13%. יצוין, כי בשעות הצהריים הגיעה המניה לשיא של 20.1 שקלים. הביקושים הגבוהים נבעו מהערכות בשוק שלפיהן נס עומדת להימכר לפי שווי חברה של 300 מיליון דולרים.

שווי השוק של החברה עם סגירת שוק המניות של נאסד"ק אמש הסתכם בכ-174.8 מיליון דולרים, כששער המניה שלה עלה אמש ב-1.32% ל-4.6 דולרים. נכון להיום ב-18:00 שעון ישראל, עלתה מניית נס בנאסד"ק ב-16.74% ל-5.37 דולרים. לפי כלכליסט, מתמודדות על נס טכנולוגיות שלוש קרנות אמריקניות – סיטי ונצ'רס (City Ventures), השייכת לסיטי בנק (City Bank), ושעם 9.3%, היא בעלת המניות הגדולה בחברה, גרוס קפיטל ופרנסיסקו פרטנרס.

החברה סיימה את הרבעון השלישי של 2010 עם תוצאות מעורבות: הכנסותיה גדלו ב-14.72%, אולם הרווח הנקי שלה קטן באותו שיעור.

נס טכנולוגיות אינה החברה הישראלית הראשונה ששמה נזכר בחודשים האחרונים בהקשר של רכישה על ידי חברה זרה. אמבלייז (Emblaze) מכרה בתחילת ספטמבר את השליטה בפורמולה מערכות לחברה הפולנית אסקו (Asseco) תמורת שווי שוק של 283 מיליון דולרים – סכום הגבוה בכ-43% משווייה בעת המכירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים