מג'יק תרכוש חברה בדרום אפריקה תמורת תשעה מיליון שקלים

החברה תרכוש את המפיצה המקומית שלה - מג'יקס אינטגריישן ● העסקה תתבצע בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תגיע מג'יק לאחזקה של 51% ממניות החברה הנרכשת, ובשלב השני היא תוכל להגדיל את אחזקותיה ל-75% ● עם הרכישה תקים מג'יק סניף בדרום אפריקה

מג'יק תעשיות תוכנה, המפתחת מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה, מרחיבה את פעילותה בשווקי היעד שלה: החברה הודיעה היום (ב'), כי תרכוש את המפיצה שלה בדרום אפריקה – חברת מג'יקס אינטגריישן (Magix Integration) – תמורת סכום כולל של עד תשעה מיליון שקלים (כ-2.5 מיליון דולרים). העסקה תתבצע בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תגיע מג'יק לאחזקה של 51% ממניות החברה הנרכשת, ובשלב השני היא תוכל להגדיל את אחזקותיה ל-75%.

מג'יקס אינטגריישן מתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של פלטפורמות מבוססות מג'יק, וכן בתמיכה במערכות גדולות של חברות הנמנות עם הסקטורים הציבורי והפיננסי בדרום אפריקה. עם לקוחות החברה נמנות חברות תעשייתיות גדולות ומשרדי ממשלה במדינה.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, אמר, כי "הרכישה של החברה הדרום אפריקנית מרחיבה את פעילותנו הגלובלית ומתווספת ל-13 הסניפים של מג'יק בעולם. אנחנו מצפים שמהלך זה יתרום לצמיחה העסקית ויחזק נוכחותנו באזור זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים