שירות חדש של מיקרוסופט: מגזין אינטרנטי בשיטת עשה זאת בעצמך

היישום החדש של החברה, שנקרא Montage, מאפשר לבנות באופן אישי מעין דף אינטרנט בו יכולים המשתמשים לשלב ידיעות שונות בנושאים שמעניינים אותם, מכל הבא ליד ● המשתמשים יכולים לשלב חומרים ממקורות מידע שונים, החל משירות החדשות של בינג, דרך תזרימי RSS שהם עוקבים אחריהם ואפילו סרטונים מיו-טיוב

מיקרוסופט (Microsoft) מציעה יישום חדש שמאפשר למשתמשים ליצור מעין מגזין אינטרנטי משלהם ולפרסם אותו ברשתות החברתיות שלהם. היישום, שנקרא Montage (מצרף), שהוכן על ידי FuseLabs, ממעבדות הפיתוח המתקדמות של מיקרוסופט, מאפשר לבנות באופן אישי מעין דף אינטרנט בו יכולים המשתמשים לשלב ידיעות שונות בנושאים שמעניינים אותם, מכל הבא ליד כמעט, כשהם יכולים להשתמש בהצעות שמספק להם השירות או לבנות אותו באופן פרטי על ידי שילוב חומרים ממקורות מידע שונים, החל משירות החדשות של בינג (Bing), דרך תזרימי RSS שהם עוקבים אחריהם ואפילו סרטונים מיו-טיוב (YouTube).

באתר היישום ניתן לצפות בגלריה של עמודים שהוכנו בידי משתמשים שונים, בנושאים שונים, כשיש חלוקה לנושאים מובילים כמו טכנולוגיה, סרטים, ידוענים, חדשות, עסקים ועוד.

כדי לבנות דף שכזה צריך להירשם לשירות עם שם משתמש מפייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) או מסנג'ר, ולפתוח חשבון. לאחר מכן ניתן לקבוע את מבנה הדף, אלו חדשות יוצגו בו, ובסיום ניתן, כאמור, לשתף את התוצאה בשירותים החברתיים השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים