טוויטר השלימה גיוס של 200 מיליון דולרים

הגיוס בוצע לפי שווי חברה של 3.7 מיליארד דולרים ● במקביל, גייסה טוויטר גם מנהלים חדשים: מייק מק'קיו, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ Flipboard, שמפתחת יישומים למחשבי iPad, ודייוויד רוזנבלט, לשעבר מנכ"ל דאבלקליק ● ההערכות הן שהחברה תוסיף לקדם באמצעות הגיוסים החדשים את המשאבים הטכניים, כדי לתמוך בגידול במספר המשתמשים ובהיקף הפרסום

רגע עם טוויטר

סבב הגיוס הגדול של טוויטר (Twitter) הושלם – כך על פי ידיעה שפורסמה בראשונה באתר AllThingsD. במסגרת הסבב גייסה הרשת החברתית סכום של 200 מיליון דולרים לפי שווי חברה של 3.7 מיליארד דולרים. את הגיוס הובילה חברת ההשקעות קליינר פרקינס קולפילד אנד באיירס.

במקביל, גייסה טוויטר מנהלים חדשים: מייק מק'קיו, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ Flipboard, שמפתחת יישומים למחשבי iPad, ודייוויד רוזנבלט, לשעבר מנכ"ל דאבלקליק (DoubleClick).

טוויטר אישרה, כי גייסה כספים ומינתה מנהלים חדשים, אך סירבה לפרט את האסטרטגיה שתיושם בעזרת המשאבים שגויסו. סביר להניח שהחברה תוסיף לקדם את המשאבים הטכניים, כדי לתמוך בגידול במספר המשתמשים ובהיקף הפרסום. בנוסף, הגיוס יאפשר לעובדים הראשונים של החברה להמיר חלק מהמניות שברשותם בכסף מזומן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים