מחקר: פייסבוק – המקום הכי טוב לעבוד בו

הרשת החברתית נבחרה בדירוג של 50 החברות האמריקניות הגדולות שהמועסקים שלהן הכי אוהבים לעבוד בהן ● פייסבוק מקדימה בדירוג את Southwest Airlines ואת חברת הייעוץ Bain & Company ● בין החברות הנוספות בתעשייה שנמצאות ברשימה ניתן למצוא את נט-אפ, אפל וגוגל ● מיקרוסופט נעדרת מהרשימה

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) היא החברה האמריקנית הגדולה שהכי טוב לעבוד בה – כך קובע מחקר שפורסם היום (ד') על ידי אתר התעסוקה Glassdoor, שמדרג את 50 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בהתאם לתשובות שניתנו על ידי המועסקים בהן. הרשת החברתית מקדימה בדירוג את Southwest Airlines ואת חברת הייעוץ Bain & Company.

נראה שהמועסקים השכירים אינם שבעי רצון כאשר התקשורת בחברה לקויה או חסרה, ציין רוברט בומן, מנכ"ל Glassdoor. לדבריו, הדירוג הגבוה ביותר ניתן על ידם לחברות שיש בהן "תרבות ארגונית מוצהרת, ברורה ומוצקה".

רשימת החברות הורכבה על ידי Glassdoor מכ-150 אלף סקירות של מועסקים, שהוזנו לאתר במהלך 2010. סקירות אלה נוגעות לחברות המעסיקות יותר מ-500 עובדים. משתמשי האתר התבקשו לדרג את מקומות העבודה שלהם לפי גורמים שונים, כמו: משכורות וסמכות ניהולית.

במקום הרביעי ברשימה דורגה General Mills, ובמקום החמישי – חברת יחסי הציבור Edelman.

מיקרוסופט (Microsoft) כלל אינה מדורגת בין 50 המקומות הראשונים. חברות נוספות בתעשייה שנמצאות ברשימה הן נט-אפ (NetApp), המדורגת במקום ה-15; אפל (Apple) – במקום ה-20; גוגל (Google) – במקום ה-30; קוואלקום (Qualcom) – במקום ה-36; אדובי (Adobe) – במקום ה-39; Salesforce.com – במקום ה-41; ואינטל (Intel) – במקום ה-45.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים