חדש: משתמשי ג'י-מייל יוכלו לצפות ולענות בתיבות דואר אחרות

משתמשי שירות הדואר של גוגל יוכלו לצפות בתיבות ג'י-מייל של גולשים אחרים - אם יקבלו את הגישה אליהן ● בנוסף, חץ שלחיצה עליו פותחת את רשימת החשבונות שאליהם יש לאותו משתמש גישה, יאפשר לבעלי חשבונות כפולים לעבור מביניהם מבלי להקליד שם משתמש וסיסמה מחדש

גוגל (Google) הוסיפה השבוע אפשרות האצלת סמכויות לג'י-מייל (Gmail). כעת יכולים בעלי חשבונות בשירות הדואר מבוסס הרשת של החברה לאפשר למשתמשים אחרים לצפות בדואר האלקטרוני שנכנס לתיבה שלהם, ואף לענות במקומם במקרה הצורך. מדובר בתכונה שהייתה עד כה זמינה לבעלי חשבונות Google Apps, וכעת היא זמינה, כאמור, עבור כל משתמשי ג'י-מייל.

מעתה יכול הגולש להאציל את הגישה דרך דף ההגדרות של ג'י-מייל. תחת הלשונית "חשבונות וייבוא" נמצאת האפשרות "הענק גישה לחשבונך". שם ניתן להגדיר כתובת דואר אלקטרוני שבעליה, לאחר שיאשר את הגישה, יוכל לבצע למעשה כל דבר בחשבון שאליו קיבל גישה, להוציא שינוי הגדרות וסיסמה.

בנוסף, תכונה זו מאפשרת לבעלי חשבונות כפולים לשלוט טוב יותר בחשבונות שלהם: עד לאחרונה, בכדי לעבור לחשבון ג'י-מייל אחר היו המשתמשים צריכים לצאת מהחשבון הנוכחי שלהם ולהיכנס מחדש עם שם המשתמש הנוסף. כעת, המעבר בין החשבונות מתבצע בפשטות: ליד שם המשתמש, בקצה העליון של המסך, מופיע חץ קטן שלחיצה עליו פותחת את רשימת החשבונות שאליהם יש לאותו משתמש גישה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שירן

    הענקתי לעצמי מכתובת אחרת שיש לי, רשות כזאת, ועכשיו מהמייל הראשון אישרתי את הנתינה.. אבל אז מה?.. איך נכנסים?.. אני לא רואה חץ קטן שעליו מדובר ליד הכתובת שלי.. רק את החץ שמסמן על MORE.. וזה לא שם.. המייל שלי באנגלית. מישהו יכול לכוון אותי?..

אירועים קרובים