איי-דיגיטל תחל לשווק את ה-iPad בישראל ביום שלישי

איי-דיגיטל, נציגת אפל בישראל, הודיעה היום כי תשיק בישראל ביום שלישי הקרוב את מחשב הלוח של אפל, ה-iPad ● ההשקה מתאפשרת לאחר עדכון התוכנה למערכת ההפעלה iOS ששחררה אפל בסוף חודש נובמבר, הכוללת ממשק ומקלדת בעברית ● עד כה נמכר ה-iPad בארץ על ידי כמה יבואנים, בהם אתר itiger.co.il, שהחל למכור את המכשירים עם השקתם לפני כחצי שנה

איי-דיגיטל, נציגת אפל (Apple) בישראל, הודיעה היום (ב') כי תחל לשווק בישראל ביום שלישי הקרוב את מחשב הלוח של אפל, ה-iPad. ההשקה מתאפשרת לאחר עדכון התוכנה למערכת ההפעלה iOS ששחררה אפל בסוף חודש נובמבר, הכוללת ממשק ומקלדת בעברית שלא היו קיימים במכשירים לפני העדכון.

נראה כי איי-דיגיטל תשווק רק את גירסאות ה-WiFi של ה-iPad, ולא את גירסאות ה-3G של המכשיר, וההערכה היא כי מחיר מכשיר ה-WiFi של 16 ג'יגה-בייט יהיה כ-2,500 שקלים.

עד כה נמכר ה-iPad בארץ על ידי כמה יבואנים, בהם אתר itiger.co.il, שהחל למכור את המכשירים מיד עם השקתם לפני כחצי שנה, והיה בין היחידים שמכר גם את דגמי ה-3G בייבוא אישי. מחיר דגם ה-WiFi ב-16 ג'יגה-בייט מתחיל באתר ב-2,795 שקלים, ודגמי ה-3G + WiFi מתחילים ב-3,495 שקלים.

גם רשתות באג ו-hMOBILE של הום סנטר ייבאו ומכרו את המכשיר, כשבאחרונה ירד המחיר בבאג לכ-3,000 שקלים לגירסת ה-WiFi של 16 ג'יגה-בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים