תוכן שיווקי

בעקבות מפגש למנהלי סיכונים בנושא SOLVENCY 2

21/12/2010 13:10

נס-גילון, המהווה מגזר עסקי במסגרת נס ישראל ומספקת פתרונות בתחום הבינה העסקית (BI), ערכה שולחן עגול בנושא פתרונות ליישום הנחיית Solvency 2 בחברות הביטוח בארץ. ההנחיה, אשר מיושמת גם באירופה, מהווה שינוי יסודי ומקיף של הרגולציה הנוגעת להבטחת כושר הפירעון והלימות ההון של חברות ביטוח ומטרתה לוודא את יכולת העמידה של החברות במקרי קיצון ולקבוע את ההון אשר על החברות לשריין לטובת אותם מקרים. ההנחיה תכנס לתוקף בישראל החל משנת 2013.

בסמינר, שנערך במטה נס טכנולוגיות בקריית עתידים בתל-אביב, השתתפו למעלה מ-40 מנהלי כספים, מנהלי סיכונים ואקטוארים מחברות הביטוח המובילות בארץ.

לסמינר הגיע ד"ר מרקוס שטריקר, מנכ"ל חברת Intuitive Collaboration המתמחה בייעוץ ופיתוח בתחום המערכות האקטואריות וביישום מודלים לניהול סיכונים בחברות ביטוח לרבות Solvency 2. ד"ר שטריקר סקר בפני המשתתפים את העדכונים והמגמות בנושא Sovency 2 בתחום האיחוד האירופי ובשווייץ, שם החברה שלו כבר עוסקת ביישום הרגולציה. מגי בראון – סגנית בכירה לממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, סקרה את ההנחיה ליישום Solvency 2 בישראל. אילנית אדסמן נבון – מנהלת מחלקת ניהול הסיכונים הפיננסיים בחברת KPMG סקרה את השלכות המשבר הכלכלי על הממשל התאגידי. יואל הכט, מנהל תחום פתרונות ניהול סיכונים בחברת מיה מחשבים שוחח על פתרונות SAS ל-Solvency 2. אלעד סקר – מומחה לניהול סיכונים וקבלת החלטות בזמן אמת במצבי סיכון אמיתיים, שוחח על פתרונות לקבלת החלטות וניהול סיכונים מחושב. סקר הוא מפקד קורס מפקדי יחידת החילוץ הארצית והוא הביא שורה של תובנות, לכאורה מתחום שונה לגמרי, אולם חלקן רלוונטיות גם לנושא ניהול הסיכונים בחברות ביטוח.

גיא שקד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של נס-גילון, אמר כי נס-גילון, אשר היתה ממובילי היישומים והפתרונות בתחום ניהול הסיכונים הבנקאיים (באזל 2), נערכה היטב למתן פתרונות כוללים גם לתחום Solvency 2. במסגרת זו לנס-גילון פתרון ייחודי וכוללני לחברות ביטוח הנשען על פיתוח ויישום מודלים עיסקיים, פתרונות Front end אפליקטיביים מתקדמים ופתרונות מקיפים בתחום התשתיות, הארכיטקטורה והקמת RDW (ר"ת Risk Data WH).

משתתפים בשולחן העגול מאזינים לגיא שקד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של נס-גילון

אירועים קרובים