תוכן שיווקי

חברת IDERA, המיוצגת בארץ ע"י חברת ואלינור, זכתה בשבעה פרסי "בחירת הקהילה" של קוראי SQL Server Magazine

Idera זכתה בנוסף בפרס זהב בקטגורית "ספקית התמיכה הטכנית הטובה ביותר"

21/12/2010 13:20

חברת Idera, המספקת פתרונות ניהול ל-Microsoft SQL Server ומיוצגת בלעדית בישראל ע"י ואלינור, הודיעה על זכיה בשבעה פרסי "בחירת קהילת המשתמשים" לשנת 2010 (2010 Community Choice Awards) של קוראי SQL Server Magazine. הבחירה בוצעה על ידי קהילת משתמשי SQL Server: מנהלי בסיסי נתונים, מנהלי תשתיות ומפתחים.

Idera זכתה בפרס זהב בקטגורית "ספקית התמיכה הטכנית הטובה ביותר" במסגרת תחרות שזה הוגשו 80 מוצרים ב-6 קטגוריות שונות.
המוצר SQL diagnostic manager זכה בפרס זהב בקטגוריית "מוצר לבקרה/ניהול ביצועים לבסיסי נתונים". המוצר מהווה פתרון לאבחון ובקרה על ביצועי SQL Server המתריע על בעיות שונות בסביבת בסיס הנתונים ומאפשר לפתור אותן בזמן קצר, עוד בטרם הן משפיעות על פעילות המערכת והמשתמשים.

המוצר SQL compliance manager זכה בפרס זהב בקטגוריית "המוצר הטוב ביותר בתחומי Compliance, Auditing ואבטחה". SQL compliance manager הוא פתרון Auditing ל-SQL Server המשתמש באלגוריתמים מבוססי מדיניות על מנת לעקוב אחר שינויים בעצמים ונתונים ב-SQL Server.

ארז אלשייך, מנכ"ל ואלינור, ציין כי העובדה שהפרסים ניתנו ע"י קהילת המשתמשים מחזקת את מעמדם המוביל בשוק ה-SQL Server ומעידה על המענה המיטבי שהם מספקים לצרכים הקריטיים של משתמשים בסביבת SQL Server.

בין המוצרים הזוכים ניתן למצוא גם את PowerShell Plus שזכה בפרס זהב בקטגורית "מוצר הפיתוח הטוב ביותר". SQL safe backup זוכה פרס הכסף בקטגורית "מוצר הגיבוי וההתאוששות הטוב ביותר". SQL admin toolset זכה בפרס כסף בקטגורית "המוצר הטוב ביותר לניהול בסיס נתונים". SQL check, המשמש לבקרת ביצועים בסביבת SQL Server, זוכה פרס הכסף בקטגוריית "הכלי החינמי הטוב ביותר".

אירועים קרובים