תוכן שיווקי

קרן אתנה להעצמת המורים בישראל משתתפת בקמפיין "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי

23/12/2010 10:55

בנק לאומי נרתם למהלך ראשון מסוגו בארץ, במסגרת קמפיין אינטרנטי ביו-טיוב – "מיליון סיבות טובות ", במסגרתו מקציב הבנק 1,000,000 ₪ לתרומה – על פי החלטת הגולשים, לאלו מטרות פילנתרופיות ייתרמו כספי התרומות של הבנק. במסגרת הקמפיין תוכלנה עמותות להעלות סרטון אודות העמותה ופעילותה, והגולשים יצביעו ויבחרו את 50 העמותות שתחלוקנה ביניהן את סכום התרומה 1,000,000 ₪.

בין העמותות הפילנתרופיות שמשתתפות בתחרות ניתן למצוא את קרן אתנה, יזמית "תכנית מחשב נייד לכל מורה" להעצמת המורים בישראל. הקרן קוראת לכל מי שיכול להצביע בתשעת הימים שנותרו לגמר הקמפיין.

קשה להאמין, אך בישראל יש כיום עשרות אלפי מורים שעדיין אין להם מחשב-אישי לשימוש בכיתות או בבית, ורובם הגדול טרם למד להשתמש כראוי בטכנולוגיות המתקדמות של המאה ה-21. עקב מהפכת האינטרנט, המורה איבד את סמכותו כ-"מקור הידע" וסובל כתוצאה מכך מחוסר הערכה ביחד עם שינוי בתפקידו בעידן החדש. ללא מחשב אישי, המורה ויחד איתו מערכת החינוך כולה נמצאים בפיגור ביחס למדינות מפותחות ומתפתחות אחרות.

אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, מציין כי "קרן אתנה (עמותה ללא כוונות רווח) שמה לה למטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק מחשב נייד לכל מורה בישראל, ביחד עם קורסי הדרכה ואימון מקצועיים עד לסוף שנת 2012".

עמרם מצנע, ראש מועצת ירוחם לשעבר, מספר על השינוי שחל בכיתות הלימוד בבתי הספר בירוחם בעקבות כניסת התכנית: "השימוש במחשב ובמקרן בזמן השיעור הופך את התלמידים למרוכזים, ממוקדים וקשובים הרבה יותר. הלימוד הופך חוויתי וזו מהפכה של ממש".

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על ומפקד חיל האוויר לשעבר: "מה שנעשה בירוחם בזכות תכנית "מחשב נייד לכל מורה" של קרן אתנה זה פשוט מדהים וקרוב לבלתי יאומן ביחס למה שקורה במערכות החינוך באזור הזה".

מסוף שנת 2007 ועד היום כבר הצטרפו לתוכנית "מחשב נייד לכל מורה" כ-6,000 מורים ב-162 יישובים ברחבי ישראל, המלמדים  כ-90,000 תלמידים ב- 220 בתי ספר יסודיים

בוועדה המייעצת של קרן אתנה חברים, בין היתר, האלוף במיל. אליעזר שקדי, האלוף במיל. עמרם מצנע, האלוף במיל. אודי שני ועוד.

אני מזמין אותך לעזור לנו בהצבעה עבור הסרט שלנו "מחשב נייד לכל מורה"

להצבעה יש להקליק על הקישור הבא.

ניתן להצביע פעם ביום בכל יום עד 27.12.2010

תודה ובהצלחה לכולנו

אורי בן-ארי
מייסד ונשיא
קרן אתנה

אירועים קרובים