תוכן שיווקי

עדיין לא מאוחר: למעלה מ-60 מקצועניים בישראל כבר הגישו בקשה לקבלת ההסמכה היוקרתית CRISC; מה איתך?

23/12/2010 14:54

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע שמח להודיע על הסמכה מקצועית חדשה, CRISC (מבוטא "See Risk") – מוסמך בסיכונים ובקרת מערכות מידע מבית ISACA. הסמכה זו מצטרפת להסמכות הבינלאומיות היוקרתיות הקיימות של ISACA – דוגמת CISA, CISM, CGEIT. ה-CRISC הינה הסמכה חדשה אשר מיועדת למקצוענים בתחום הבקרה וניהול הסיכונים שעוסקים בזיהוי סיכונים, הערכה, עיצוב התגובה, ניטור, ועיצוב הבקרות ותחזוקתן, וכל זאת גם על מנת לסייע לארגון להשיג את יעדיו העסקיים.

ההחזקה בהסמכה יוקרתית זו מעידה על בעליה כי הינו בעל הידע והכישורים בתחום ניהול הסיכונים והיכולת לעצב, להטמיע, לנטר ולתחזק בקרות במערכות מידע, וזאת על מנת לתת מענה לסיכונים בתחום.

לדברי רו"ח גיא מונרוב, חבר הנהלת האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע ומתאם CRISC "עד כה הגישו למעלה מ-60 מקצועניים בתחום ניהול הסיכונים ובקרת מערכות מידע את בקשתם לקבלת ההסמכה היוקרתית במסגרת "דור המדבר" (Grandfathering). בעולם הוסמכו כבר למעלה מ-1,000 מקצועניים, בישראל למעלה מ-30. מספר רב של מבקשים לקבלת ההסמכה מראה על החשיבות והיוקרתיות שרואים בה הגורמים השונים אשר מתעסקים בתחום. עד סוף חודש מארס 2011 ניתן יהיה לקבל את הסמכה זו ללא צורך בביצוע בחינה וזאת לאחר הוכחת הניסיון המקצועי בלבד ועמידה בדרישות ההסמכה. לאחר מועד זה תהייה חובה לעבור את הבחינה על מנת לקבל את ההסמכה".

עוד הוסיף רו"ח מונרוב, כי "קבלת ההסמכה היוקרתית תעיד על היכולת המקצועית של מקבל ההסמכה דבר אשר יאפשר לו לקבל בין היתר את ההכרה מהקהילה המקצועית בתחום". רו"ח מונרוב ציין עוד, כי "עדיין לא מאוחר, נצלו את פרק הזמן שנותר לצורך הגשת המועמדות לקבלת ההסמכה וזאת ללא בחינה".

בתאריך 27 בדצמבר יתקיים מפגש לסיוע במילוי טופסי ההרשמה להסמכת CRISC במשרדי משרד Ernst & Young בתל אביב. המפגש הינו ללא תשלום אך מחייב רישום מוקדם במשרדי האיגוד.

פרטים נוספים על ההסמכה, תוכנית "דור המדבר" ורישום למפגש, ניתן לקבל בקישור הבא ו/או בפנייה ישירה לרו"ח גיא מונרוב – מתאם CRISC, בטלפון 03-6125612 ו/או במזכירות האיגוד – במייל או בטלפון 03-6910093.

אירועים קרובים