תוכן שיווקי

ויסוניק – הצלחה פשוטה בניהול פרויקטי הפיתוח

בדר"כ מדברים על פרויקטי פיתוח שנכשלים ● בגוף הפיתוח של חברת ויסוניק הוכיחו שאפשר גם אחרת

26/12/2010 15:08

חברת ויסוניק מובילה בעולם בתחום הפתרונות להגנה ביתית ומספקת גם פתרונות קריאה למוקדים לאנשים מבוגרים. פיתוח המוצרים דורש שילוב של מגוון טכנולוגיות כמו RF, זיהוי באמצעות IR, תקשורת סלולרית, תוכנת RT, תוכנת GUI, מכניקה ועוד. כל הטכנולוגיות הללו הן חלק מפתרון שנדרש להיות תחרותי מבחינת המחיר לשוק הפרטי.

לחברה מגוון רחב של מוצרים המיועדים לשימושים שונים ולצורך עמידה בתחרות, מנהלת ויסוניק פרויקטי פיתוח רבים במקביל. כולם לחוצים בזמן, המוכתב ע"י הלקוחות. כמעט כולם דורשים שילוב של מספר קבוצות פיתוח במקביל. משימה מורכבת.

בסביבה המאתגרת הזו החליט אמיר גפן, סמנכ"ל הפיתוח של ויסוניק, להכניס שיטות ניהול מתקדמות אשר יאפשרו לו להתמודד עם הדרישות המקביליות ולדעת להגיב בצורה חכמה ומהירה על כל שינוי. לצורך כך הוא שכר את חברת SIMPLE, המתמחה בניהול פרויקטים בחברות היי-טק אשר יחד עם מנהלת התהליכים בפיתוח, אתי ווינר אילוז, הכניסו שורה של תהליכי תכנון ובקרה, אשר הביאו תוצאות מרשימות.

דביר זהר, מנכ"ל חברת SIMPLEדביר זהר, מנכ"ל חברת SIMPLE, מספר כי אנשי ויסוניק יישמו בצורה מהירה תהליכים מתקדמים של תכנון, בקרת פרויקטים, DASHBOARD, מדדים, ניהול שינויים, תחקירים, הקמת משרד ניהול פרויקטים (המתופעל ע"י SIMPLE) ומעל לכל יצרו תרבות של מחויבות לעמידה בלוחות זמנים תוך מתן מענה איכותי לצרכי השיווק.

התוצאות שהושגו היו מרשימות בכל פרמטר. לדוגמא, ממצב של עמידה בלוחות הזמנים בכ-50% מהפרויקטים, הגיעה החברה בתוך חצי שנה לעמידה בלו"ז בלמעלה מ-90% מהפרויקטים (הישג הנשמר כבר במשך שנתיים). לשיאה הגיעה החברה ביכולתה לעמוד בלו"ז בפרויקט פיתוח גדול שדרש עשרות שנות אדם, נמשך למעלה משנה ודרש קיצור לוחות זמנים של למעלה מחצי שנה. הפרויקט נוהל אישית ע"י אתי ויינר אילוז אשר יחד עם מנהלי הפיתוח והעובדים, הקפידו על יישום כל התהליכים והשיגו את היעד ואת המחמאות מהנהלת ויסוניק ואנשי השיווק.

גם היום בחברה אינם שוקטים על השמרים. בכל נקודת זמן הם מחפשים את השיפור הבא וחברת SIMPLE נדרשת להביא פתרונות פשוטים ויעילים להמשך השיפור. אין ספק שחברת ויסוניק יכולה להוות דוגמא מצויינת כיצד תהליכי ניהול פרויקטים פשוטים מביאים לתרומה עצומה להשגת היעדים העסקיים.

כנס ניהול פרויקטים להנהלה בכירה, יתקיים ביום שלישי, ה-11 בינואר, 2011, בין השעות 08:30 – 13:30, במלון הילטון, בתל-אביב. הכנס יעסוק בסוגיית המרכזיות בעולם ניהול הפרויקטים ובניתוחי אירועים שונים. מנחי המפגש יהיו דביר זהר, מנכ"ל SIMPLE המתמחה בניהול פרויקטים בחברות היי-טק ושי שרגל, אשר שימש למעלה מעשור כחבר הנהלה ונשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל.

דביר זהר הנו מנכ"ל חברת SIMPLE, המתמחה בניהול פרויקטים מונחי טכנולוגיה ובתפעול PMO הן בחברות הייטק והן בגופי IT בארץ ובעולם. דביר וחברת SIMPLE מביאים למעלה משני עשורים של ניסיון בבניה ויישום של סביבות ניהול פרויקטים אפקטיביות המתאימות לאופי ולאתגרי ההיי-טק בישראל. דביר גם מרצה ומנחה יישום אסטרטגיית אוקיינוס כחול. דביר יועץ להנהלות בכירות, מכשיר מנהלי פרויקטים ו-PMO, מרצה בכנסים וכותב מאמרים לעיתון EPOC TIME.

אירועים קרובים