לאחר התקלה: סקייפ מתאוששת אך השירות עדיין לא חזר להיקף מלא

ביום שישי, ערב חג המולד, שיחרר מנכ"ל החברה, טוני בייטס, הודעת וידיאו בה טען שרוב המשתמשים שנתקלו בבעיות, כ-80%, יכולים כבר להשתמש בשירותי הליבה של סקייפ, שכוללים שיחה קולית, שיחת וידיאו אישית ושליחת הודעות מלל באופן חינמי ● עם זאת, שירותים אחרים, כגון שליחת הודעות לא מקוונות ושיחת ועידה באמצעות וידיאו עדיין לא שמישים

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

כמה ימים אחרי התקלה הגדולה בתולדות סקייפ (Skype) מזה שנים, השירות מציג התאוששות אך עדיין לא חזר להיקף עבודה מלא.

לפי הידוע, לפחות 20 מיליון ממשתמשי התוכנה לביצוע שיחות באמצעות האינטרנט סבלו מבעיות קשות שנגרמו עקב התקלה במערכת, ומדובר בכ-17% מכלל המשתמשים הרשומים במאגרי החברה. עם זאת, בשעות השיא משתמשים בשירות בו זמנית כ-25 מיליון אנשים, כך שהתקלה פגעה כמעט בכל מי שרצה ליצור קשר באמצעות התוכנה.

ביום שישי, ערב חג המולד, שיחרר מנכ"ל החברה, טוני בייטס, שנכנס לתפקידו רק באוקטובר האחרון, הודעת וידיאו בה טען שרוב המשתמשים שנתקלו בבעיות, כ-80%, יכולים כבר להשתמש בשירותי הליבה שלה שכוללים שיחה קולית, שיחת וידיאו אישית ושליחת הודעות מלל באופן חינמי. עם זאת, שירותים אחרים כמו שליחת הודעות 'לא מקוונות" ושיחת ועידה באמצעות וידיאו עדיין לא שמישים.

מעבר לכך לא מסר המנכ"ל פרטים נוספים בנוגע לגורם לתקלה, אך אמר כי החברה ממוקדת קודם כל בשחזור השירות. הוא גם טען שהתקדמות מתנהלת היטב ושביום חמישי כבר הצליחה החברה להגיע למצב בו כ-10 מיליון אנשים כבר חזרו להשתמש בו זמנית בשירות, במסגרת המגבלות הנוכחיות שלו.

רוב המשתמשים בסקייפ משתמשים רק בשירותים החינמיים שלה, אבל למשתמשים שמשלמים כסף עבור שירותי הפרימיום של החברה, שכוללים שיחות עם טלפונים חיצוניים ועוד, תציע סקייפ פיצוי בדמות 30 דקות שימוש חינם.

נכון לשעת פרסום הידיעה עדיין אין עדכון נוסף על מצב החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים