בקרוב בישראל: DialmyName – שירות חיוג שמות סלולרי

השירות מתבצע באמצעות טכנולוגיה המוטמעת בכרטיס ה-SIM או במכשיר, שמאפשרת לו לחייג אותיות ולשלוח אותן לרשת כאילו היו יעדי חיוג לכל דבר ● DialmyName יושק ברבעון הראשון של 2011 בסלקום, פלאפון ומירס

סלקום, פלאפון ומירס הודיעו, כי ישיקו את שירות חיוג השמות הסלולרי DialmyName של חברת NTTM ברבעון הראשון של 2011.

הטכנולוגיה שפיתחה NTTM היא הראשונה בעולם שמספקת פתרון לחיוג שמות מכל מכשיר סלולרי כחלופה לחיוג מספרים. הפעולה נעשית באמצעות טכנולוגיה המוטמעת בכרטיס ה-SIM או במכשיר. עם הטמעתה, יכול המכשיר לחייג אותיות ולשלוח אותן לרשת כאילו היו יעדי חיוג לכל דבר. יכולת זו תאפשר לכל אדם או עסק לבחור לעצמו שם בעל משמעות שישמש לחיוג – בכל צירוף של אותיות, שפה, ספרות וסימנים.

NTTM נוסדה ב-2007 על ידי הישראלים מודי כידון, אסי רוטברט ויגאל ג'אק. החברה פועלת מבריטניה ומפעילה מרכזי פיתוח בישראל וברוסיה.

יצוין, כי בחירת שם חיוג כרוכה בעלות של 1,276 שקלים. לדברי החברה, באוגוסט החלה תקופת רישום מוקדם ללקוחות עסקיים לצורך הגנה על זכויות קניין רוחני. במהלך התקופה נרשמו אלפי שמות חיוג עסקיים, בין היתר על ידי הבנקים הגדולים, חברות הביטוח, רשתות שיווק, חברות אנרגיה וכן אלפי עסקים קטנים ובינוניים. בחודשים הקרובים ייפתח רישום שמות חיוג גם לאנשים פרטיים בעלות נמוכה יותר, אם כי החברה לא מסרה את גובהה.

כדי לחייג אותיות ושמות יש צורך בעדכון של מכשיר הטלפון או כרטיס ה-SIM. מחזיקי טלפונים חכמים כ-iPhone, אנדרואיד (Android), בלקברי (Blackberry) וסימביאן (Symbian) יכולים להתקין כבר עתה גרסת בטה של "חייגן השמות" באתר החברה ובחנויות AppStore  ו-Android Market. בקרוב ניתן יהיה להתקין חייגן גם מאתרי סלקום ופלאפון. לאחר עדכון המכשיר, יוכלו המנויים לחייג לאלפי העסקים שכבר נרשמו במרשם שמות החיוג הישראלי.

מחזיקי טלפונים חכמים מכל הרשתות יכולים להתחיל לחייג שמות כבר מהיום, לאחר הורדת גרסת הבטה למכשירם.

בכוונת סלקום, פלאפון ומירס להתחיל להטמיע את יכולת חיוג השמות אצל המנויים במהלך הרבעון הראשון של 2011. ההטמעה תתבצע באופן הדרגתי, באמצעות אחת מהחלופות הבאות: עדכון מרחוק של מכשירים, עדכון מרחוק של כרטיסי SIM, החלפת כרטיס ה-SIM או התקנה יזומה של המנוי ממרכז ההורדות של החברה. סוג העדכון ייקבע בהתאם לסוגי המכשיר, כרטיס ה-SIM והרשת. ההטמעה צפויה להמשך לפחות עד סוף 2011.

אסי רוטברט, ממייסדי NTTM, אמר, כי "המפעילות הסלולריות יובילו ב-2011 את תהליך השקת השירות בישראל, שתהיה חלוצה בתחום זה".
לדבריו, באמצעות DialmyName, עסקים יכולים לבחור לעצמם שמות חיוג כמו "פרחי רונית" או "בנק לאומי",  שישמשו לחיוג קל וקליט על ידי לקוחותיהם. "מחקרים שנעשו בעולם מעידים, כי שם חיוג קליט פי 14 מאשר מספר טלפון רגיל, ועל כן – הוא אטרקטיבי לכל עסק שמעוניין להגדיל את הזכירות והנאמנות של לקוחותיו", אמר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דידי

    בתור לקוח פרטנר חבל לי שהם לא מצטרפים גם...

אירועים קרובים