NessPRO החלה לשווק בישראל את מוצר התוכנה OmniTest

מוצר התוכנה, מתוצרת אומניסיס, מאחד בין עולם הבדיקות הידניות ועולם הבדיקות האוטומטיות, ונועד לחסוך במשאבי ניהול, פיתוח ותחזוקה ● "ההסכם עם NessPRO יחזק את מערך המכירות של המוצר בארץ ובהמשך תופץ התוכנה גם באיטליה וספרד", אמר נסים אנקיסט, מנהל חטיבת מערכות באומניסיס

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, החלה לשווק בישראל את OmniTest – מוצר תוכנה מתוצרת אומניסיס, המאחד בין עולם הבדיקות הידניות ועולם הבדיקות האוטומטיות, תוך חסכון משמעותי במשאבי ניהול, פיתוח ותחזוקה.

"ההסכם עם NessPRO יחזק את מערך המכירות של המוצר בארץ ובהמשך תופץ התוכנה גם באיטליה וספרד", אמר נסים אנקיסט, מנהל חטיבת מערכות באומניסיס. "OmniTest מעניק למשתמשים החזר השקעה ברור עם חסכון של כ-50% בהשקעה הנדרשת בתהליכי האוטומציה של הבדיקות ובכך מאפשר לארגונים לעבור באופן יעיל ופשוט מעולם הבדיקות הידניות לאוטומטיות".

"OmniTest מהווה תוספת משמעותית לסל המוצרים שאנו מציעים בשוק הישראלי", אמר דדי דבורסקי, מנהל קבוצת NessPRO. "בדיקות תוכנה הן גורם קריטי בכל פרויקט, והשימוש ב-OmniTest מאפשר אוטומציה רבה יותר של הבדיקות, תוך קיצור הזמן וחיסכון במשאבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים