One1 CRM תשדרג את מערכת פיבוטל במכבי שירותי בריאות; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תשדרג One1 CRM את מערכת התמיכה ב-IT של מכבי שירותי בריאות לגרסתה העדכנית, Pivotal 6 ● המערכת תשמש לתמיכה בכל שירותי המיחשוב של החברה ותאפשר לכל עובדיה לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחרי הטיפול בהן ● היא תסייע לכ-200 משתמשים בקופת החולים

One1 CRM תשדרג את מערכת הפיבוטל (Pivotal) של מכבי שירותי בריאות, בפרויקט שהחל בימים אלה וצפוי להימשך שישה חודשים. היקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

יצוין, כי One1 CRM היא יחידת ה-CRM של One1, המשמשת כנציגת פיבוטל בישראל. במסגרת הפרויקט תשדרג One1 CRM את מערכת התמיכה ב-IT של מכבי לגרסתה העדכנית, Pivotal 6. המערכת תשמש לתמיכה בכל שירותי המיחשוב של מכבי ותאפשר לכל עובדי החברה לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחרי הטיפול בהן. היא תסייע לכ-200 משתמשים, המחולקים לנציגי תמיכה, נציגי שירות, אגף מערכות המידע ומומחי יישום, בהם גם עשרות צוותים מקצועיים וספקי שירות.

לדברי אלי קרקו, מנהל מחלקת התמיכה באגף מערכות המידע של מכבי שירותי בריאות, "שדרוג המערכת יספק מענה מקיף ומלא לכלל התהליכים העסקיים המנוהלים במרכז התמיכה. המערכת תנהל את כל האינטראקציות של עובדי הארגון וספקי השירות מול מרכז התמיכה. כמו כן, היא תשמור על מידור התוכן בין המשתמשים, תנהל משובים של עובדי המוקדים ותספק אינטגרציה עם מערכת ניהול הידע של המוקד ומערכות תשתית נוספות". קרקו הוסיף, כי "המערכת יכולה לתת מענה ממודר ומותאם לבעלי התפקידים השונים – הן באגף מערכות מידע, הן במחוזות והן למומחי היישום בארגון. כך ניתן לצמצם את זמני ההמתנה למענה בקריאת שירות, בנוסף ליצירת מנגנון עצמאי לפתיחת קריאות לכלל עובדי הארגון. יתרון חשוב נוסף הוא ביכולות הדיווח וההתראה המאפשרים שימוש במסרונים, דואר אלקטרוני או POP UP".

לדברי עופר וייסברג, מנמ"ר מכבי שירותי בריאות, "איכות התמיכה במערכי המיחשוב שלנו, לרבות מערכות ה-IT הרפואיות, חשובה לשמירה על רמת השירות הגבוהה הניתנת למבוטחי מכבי. בחרנו להמשיך עם הפתרון של פיבוטל בשל הטכנולוגיה המתקדמת וגמישות המערכת, המאפשרות התממשקות עם מערכות ניהוליות אחרות ושיפור תהליכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים