אמזון: קינדל – המוצר הנמכר ביותר אי פעם

ענקית הקמעונאות טענה, כי קינדל הוא המכשיר בעל היקף המכירות הגדול ביותר ב-15 השנים שבהן היא פועלת - אולם לא מסרה מספרים ● על פי אמזון, בעלים "רבים" של מחשבי iPad רוכשים את קורא הספרים האלקטרוני ● החברה הוסיפה, כי היקף המכירות של מכשירי קינדל מהדור השלישי עולה על זה של המוצר הנמכר ביותר בכל הזמנים באמזון עד כה - הספר השביעי מסדרת הארי פוטר

אמזון (Amazon) הכריזה על אבן דרך חדשה במכירות של מכשירי קינדל (Kindle) וטוענת, כי מדובר במוצר בעל היקף המכירות הגדול ביותר בכל 15 השנים שבהן היא פועלת.

החברה לא פרסמה מספרים מדויקים על היקף המכירות, אך טענה, כי המכירות של מכשירי קינדל מהדור השלישי עולות על אלה של המוצר הקודם שהחזיק בשיא – הספר השביעי בסדרת הארי פוטר.

על פי אמזון, "רבים" מהרוכשים של מכשירי קינדל מחזיקים גם במחשב לוח, שמשמש למשחקים, צפייה בסרטים וגלישה באינטרנט, בעוד שקינדל הוא האמצעי הנבחר לקריאה של ספרים אלקטרוניים. ייתכן שתורם לכך מחירו הנמוך של המכשיר – החל מ-139 דולרים לגרסה בעלת תקשורת Wi-Fi בלבד.

עם זאת, ממחקרי שוק עולה, כי המכירות של מכשירי קינדל נפגעו מההצלחה של מחשבי iPad. על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר ChangeWave Research, בין התאריכים 1 באוגוסט ל-8 בנובמבר ירד הנתח שלהם בשוק המכשירים לקריאת ספרים אלקטרוניים ב-15% והגיע ל-47%, בעוד שהנתח של מחשבי iPad עלה ב-16% ל-32%. ה-Sony Reader אוחז בנתח של 5% מהשוק, ולמכשיר Nook של ברנס אנד נובל (Barnes & Nobel) יש נתח של 4%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים