ארה"ב: מיליוני בעלים של מכוניות הונדה נפלו קורבן לזליגת נתונים

הונדה שלחה ליותר משני מיליון לקוחות שלה בארצות הברית דואר אלקטרוני שבו מסרה להם, כי מסד נתונים שהכיל פרטים אישיים שלהם נגנב ● ההערכה היא, כי הפרשה קשורה לזליגת נתונים שאירעה לא מכבר בחברה לשיווק בדואר אלקטרוני שהונדה נמנית על לקוחותיה, אולם אין לכך אישור רשמי ● החשש העיקרי הוא שהלקוחות שפרטיהם נגנבו יפלו קורבן למתקפות פישינג

יצרנית הרכב הונדה (Honda) שלחה הודעות בדואר האלקטרוני ליותר משני מיליון לקוחות שלה בארצות הברית ועדכנה אותם, כי מסד נתונים שהכיל פרטים אישיים שלהם נגנב. ההערכה היא, כי הפרשה קשורה לזליגת נתונים שאירעה לא מכבר בחברה לשיווק בדואר אלקטרוני Silverpop Systems, שהונדה נמנית על לקוחותיה. עם זאת, אין לכך אישור רשמי. בזליגת הנתונים מ-Silverpop נפגעו גם החברות מק'דונלדס (McDonalds) ו-devianArts.

מסד הנתונים שנגנב כלל שמות פרטיים ושמות משפחה, שמות משתמש, כתובות דואר אלקטרוני ומספרי זיהוי של מכוניות (מספרי שלדה) של יותר משני מיליון בעלי מכוניות מתוצרת הונדה בארצות הברית. עוד נגנבה רשימה שכוללת רק כתובות דואר אלקטרוני של קרוב לשלושה מיליון בעלים של מכוניות מהמותג Acura של הונדה.

החשש העיקרי הוא שהלקוחות שפרטיהם נגנבו, ובמיוחד אלה שמספרי השלדה של מכוניתם נגנבו, ייפלו קורבן למתקפות פישינג. מספר השלדה יכול לשוות רושם אמין לפניות שנשלחות לכאורה ממוסך הונדה שמציע "הטבות מיוחדות למי שילחצו על הקישור הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים