סוני תובעת לאסור על LG למכור טלפונים חכמים בארצות הברית

החברה טוענת, כי LG הפרה זכויות שלה בפטנטים, בכל הקשור לטכנולוגיות קול, מיקרופונים, שיחה מזוהה ושידור ● על פי סוני, הפרת הזכויות מתייחסת לחברת סוני עצמה, למיזם המשותף סוני-אריקסון וגם לסמסונג ונוקיה, שרכשו רישיונות לשימוש בפטנטים אלה ● ב-LG סירבו להגיב בטענה שהחברה לא מתייחסת לנושאים שקשורים להליכים משפטיים שעדיין מתנהלים

סוני (Sony) הגישה לרשות האמריקנית לסחר בינלאומי תלונה בגין הפרת זכויות בפטנטים, והיא אף דורשת לאסור על חברת LG למכור בארצות הברית טלפונים חכמים דוגמת אלה מסדרת Rumor2. הפרת הזכויות מתייחסת, על פי סוני, לחברת סוני עצמה, למיזם המשותף סוני-אריקסון (Sony Ericson) וגם לחברות סמסונג (Samsung) ונוקיה (Nokia), שרכשו רישיונות לשימוש בפטנטים אלה. במקביל, הגישה סוני תביעה לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס.

החברה ציינה, כי הפרת הזכויות בפטנטים מתייחסת ליותר מעשרה דגמי מכשירים, בהם Encore ,LG Accolade ,Neon ,Quantum ו-Romor Touch. הפטנטים קשורים לטכנולוגיות קול, מיקרופונים, שיחה מזוהה ושידור.

ג'ון טיילור, דובר LG, מסר שמדיניות החברה אוסרת להתייחס לנושאים שקשורים להליכים משפטיים שעדיין מתנהלים.

LG היא התאגיד הרביעי בגודלו בדרום קוריאה. החודש הודיעה החברה על כוונתה להרחיב את פעילותה, גם בתחום של הטלפונים החכמים, ושלשום (ג') מסרה, כי היא שואפת להגדיל את המכירות ב-2011 ב-11%. מאז אוקטובר מכרה LG למעלה משני מיליון יחידות של Optimus One – הטלפון החכם המצליח ביותר שלה עד כה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים