דיווחים: מכשירי ה-iPad מהדור הבא יכללו גם יציאת USB

הדיווחים מתבססים על הודעה שכתב אלדר מורטאזין - הידוע באמינותו ובקשריו עם אנשים מהתעשייה, והמשתמש כעורך ראשי בבלוג Mobile Review, בחשבון הטוויטר שלו ● אם נכון הדבר, ייתכן שמדובר בתוצאת הסכם שהגיעו אליו יצרניות מכשירים אירופיות, בנוגע לכך שכל מכשירי האלקטרוניקה הבידורית יהיו בעלי יציאת מיקרו-USB לצורך טעינתם

בשבועות האחרונים מופצות ברשת שמועות רבות בנוגע למכשירי ה-iPad של אפל (Apple) מהדור הבא. השמועות הופכות ליותר ויותר תכופות, ככל שמתקרב מועד ההשקה של המכשירים החדשים, הצפוי לרבעון הראשון של 2011.

לפי הדיווחים האחרונים, אפל תוסיף יציאת USB לדגמי iPad מהדור הבא. הדיווחים מתבססים על הודעה שכתב אלדר מורטאזין – הידוע באמינותו ובקשריו עם אנשים מהתעשייה, והמשתמש כעורך ראשי בבלוג Mobile Review, בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו: "דיברתי עם עמית העובד עם ספקים הקשורים עם אפל. הוא קשור למחקר. לפי המקורות שלו, iPad2 יהיה בעל יציאת USB".

אם נכון הדבר, ייתכן שמדובר בתוצאת הסכם שהגיעו אליו יצרניות מכשירים אירופיות, בנוגע לכך שכל מכשירי האלקטרוניקה הבידורית יהיו בעלי יציאת מיקרו-USB לצורך טעינתם.

אתמול (ד') אף פרסמו גופי התקינה האירופיים את התקנים ליציאה האמורה. עבור אפל יהיה בכך חידוש, בגלל שונותו של שקע הטעינה שלה, המשמש את מרבית מכשיריה הניידים, שייחודי רק לה.

דגמי ה-iPad הנוכחיים מציעים קישוריות USB מוגבלת, בעזרת מתאם הנמכר בנפרד ומתחבר לשקע במכשיר ומיועד לטעינת תמונות ממצלמות. היו פרסומים לפיהם המתאם פועל לפעמים גם עם מקלדות USB ועם נגנים מסוימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים