משתגעים על מרי

פרק ה'

מעל מאה בכירים מחברות מובילות במשק ומשרד הביטחון, כמו גם משקיעים ויזמי היי-טק נכחו בכנס הבכירים האקסקלוסיבי של חברת המחקר והייעוץ גרטנר (Gartner), שנערך בהילטון תל אביב. מנכ"ל גרטנר המזה"ת, ברוך גינדין, יחד עם צוות גרטנר ישראל, קיבלו את פני האורחים, ביניהם אלי אופר, המדען הראשי במשרד התמ"ת, יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת ויו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה, ז'ק אלעד, יו"ר הבנק הבינלאומי הראשון, טל הרמתי, סגן בכיר לחשכ"ל במשרד האוצר, דני כהן, מנכ"ל לאומי קארדדב קוטלר, מנכ"ל ישראכרטאריה סקופ, מייסד ויו"ר מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, ודוד אבנר, לשעבר מנכ"ל פרטנר.

עוד נצפו מעולם ההיי-טק מאיר ניסנזון, מנכ"ל יבמ (IBM) ישראל, רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, דורון דרייר, מנכ"ל ARROW ECSמשה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל ביטוחלייזי אורן, נשיא מטריקסשלמה וקס, מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, יהושע מאור, מנכ"ל יבמ לשעבר, פרופ' ניב אחיטוב, אוניברסיטת ת"א, יגאל בן שלום, לשעבר מנכ"ל הביטוח הלאומי, דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, שמוליק ענתבי ורון קוהבלום, מנהלי VMware באיזור ובישראל, יוסי פיקל, מנהל פיתוח עסקי אזורי Iomega ועוד מנמ"רים לא מעטים.

באי האירוע נהנו מארוחת ערב עשירה מלווה ביינות מובחרים, ומהרצאה מרתקת על החשיבות של הרשתות החברתיות לעולם העסקי, מפי האנליסטית מרי מסאליו, ממובילי תוכנית המנהלים בגרטנר העולמית, שהגיעה מברצלונה לרגל האירוע. מסאליו מוכרת לרבים מהרצאתה המעולה במפגש השנתי של מועדון המנמ"רים C3 שנערך במאי השנה בברצלונה. מסאליו ערכה בתחילת הרצאתה חידון טריוויה קצר בקרב הבכירים כדי לבדוק את מידת בקיאותם בעולם המדיה החברתית וציינה שלמרות שהישראלים הם אנשים חברותיים ואוהבי טכנולוגיה, דווקא האוסטרלים הם אלה שמובילים בעולם בשימוש במדיה חברתית. בכל מקרה היא ציינה שהחמימות הישראלית מזכירה לה את האווירה החברתית בספרד ולטובה.

מימין: יוני קמחי, מנמ"ר הבורסה לניירות ערך, משוחח עם דוד קמצ'י, מנהל מגזר פיננסי ב-יבמ ישראל

אם המפקח היה בסביבה, היה מכריז על ענף כרטיסי האשראי ענף בהסדר (מונופול מתואם). מימין: דני כהן, מנכ"ל לאומי קארד; רמי גלוזמן, בנק לאומי; אשר רשף, מנמ"ר לאומי קארד. עד עתה הכל כרגיל. אך הנה נצפה רון גריסרו - מנמ"ר ויזה כ.א.ל - המתחרה הגדולה על גיהוץ. הנה לכם, "מונפול"

אבי שלום, מנהל שירותי הייעוץ של גרטנר ישראל, פותח את המפגש

ברוך גרטנר (גינדין) על הבמה, פותח את הכנס

כל מה שלא ידעתם על גרטנר - ואולי ידעתם ולא הייתם בטוחים. היא הכי גדולה, מעסיקה הכי הרבה עובדים, יש לה הכי הרבה יועצים, הכי הרבה לקוחות, הכי הרבה משתמשים ו-"פוגעת" ב-96% מהתחזיות ב-"גדול". מי שרוצה - שיבדוק

גם טל הרמתי, המנמ"ר של הממשלה במשרד האוצר, הגיע

מרי מסאליו על הבמה סוחפת את מאזיניה בהרצאתה החדה על עתיד המדיה החברתית בארגונים

מי שואל את השאלה הראשונה? לייזי אורן, נשיא מטריקס (במרכז), מושיט ידו למיקרופון. מימין: שלמה וקס - מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה. משמאל: אריה עמית, סגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות

ביציאה: אלי משה, סמנכ"ל מגזר הביטחון בנט-אפ (מימין), משוחח עם טל הרמתי - מנמ"ר הממשלה במשרד האוצר. מכרז אחסון ממשלתי בדרך?

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סרחיו

    יש לכם טעות בתמונה הראשונה, מדובר ביוני שמש ולא קמחי.

אירועים קרובים