דיווחים: אנשי ה-FBI החרימו שרת במסגרת חקירת המתקפות שעורכים אוהדי ויקיליקס

סוכני הבולשת החרימו שרת של חברת Tailor Made Services ● כמו כן, הם העתיקו את התוכן של שני כוננים קשיחים של החברה ● זאת, לאחר שפיי-פאל מסרה לאנשי ה-FBI שמונה כתובות IP שהיו קשורות למתקפות - והחקירה התמקדה בשתיים מהן

אנשי ה-FBI החרימו שרת במסגרת המצוד שהם עורכים אחר הקבוצות שניצבות מאחורי המתקפות למניעת שירות שבוצעו בחודש שעבר נגד האתרים של החברות פיי-פאל (PayPal), ויזה (Visa), מסטרכארד (MasterCard) וחברות נוספות שניתקו קשרים עם אתר ההדלפות ויקיליקס (WikiLeaks).

בפשיטה שנערכה ב- 16 בדצמבר הגיעו סוכני הבולשת שרת לחברת Tailor Made Services, שמספקת שירותי אירוח במתכונת של Co-location, כשהם מצוידים בצו חיפוש, והחרימו ממנה שרת. כמו כן, הם העתיקו את התוכן של שני כוננים קשיחים – כך על פי ידיעה שהופיעה באתר The Smoking Gun.

לא ידוע מה נמצא בכוננים, אולם צו החיפוש התיר לסוכנים לחפש אחר חומרים שקשורים למתקפות או לפעילות אחרת, לא חוקית, שקשורה לקבוצות Anonymous או 4Chan. ארגון אנונימוס (Anonymous) קיבל על עצמו אחריות למתקפות שבמסגרתן הופצצו אתרי האינטרנט, דוגמת פיי-פאל, בנתונים מתוך כוונה לשתק את פעילותם. זאת, בתגובה על סגירת החשבונות ששימשו להעברת תרומות ל-וויקיליקס.

על פי הידיעה, מסרה פיי-פאל לסוכני ה-FBI שמונה כתובות IP שהיו קשורות למתקפות. החקירה התמקדה בשתיים מהן – האחת בטקסס והשנייה בסן חוזה, קליפורניה (ששייכת לחברת האירוח Hurricane Electric). בחקירה היו מעורבות גם הרשויות בגרמניה ובקנדה, שדרכן נותבה התעבורה של המתקפות.

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת Hurricane Electric. ב-FBI סירבו למסור פרטים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים