בזק תחלק דיבידנד בשווי שלושה מיליארד שקלים; שכרם של מנהלי החברות העיקריות בקבוצה יעלה

הדיבידנד שיחולק יפוצל לשש מנות בנות חצי מיליארד שקלים כל אחת, שיתפרסו על פני שלוש שנים ● שכרו של מנכ"ל בזק קווי, אבי גבאי, יעלה מ-167 אלף ל-175 אלף שקלים בחודש ● השכר של מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, יהיה מעתה 175 אלף שקלים בחודש, במקום 162 אלף ● איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, ישתכר 125 אלף שקלים לעומת 100 אלף

בזק החליטה לחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בשווי של שלושה מיליארד שקלים ולהעלות את השכר של שלושת מנהלי החברות העיקריות בקבוצה. הדיבידנד שיחולק יפוצל לשש מנות בנות חצי מיליארד שקלים כל אחת, שיתפרסו על פני שלוש שנים. הוא יתבסס על רווחים שנצברו בחברה ולא על הרווחים השוטפים, ולפיכך – נדרש אישור בית משפט למהלך זה.

אחד הנהנים העיקריים מהדיבידנד שיחולק יהיה שאול אלוביץ', שחברת בי תקשורת שבבעלותו מחזיקה בכ-30.4% ממניות בזק – מה שאומר שהוא צפוי להזרים לכיסו 910 מיליון שקלים.

בבזק אומרים שהתוכנית אושרה בדירקטוריון לאחר שהובהר שהדבר לא יפגע ביכולתה של החברה להחזיר חובות.

בנוסף, החליטה החברה להעלות את משכורותיהם של שלושת מנהלי החברות העיקריות בקבוצה. שכרו של מנכ"ל בזק קווי, אבי גבאי, יעלה מ-167 אלף ל-175 אלף שקלים בחודש. השכר של מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, יהיה מעתה 175 אלף שקלים בחודש, במקום 162 אלף. איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, ישתכר ב-25% יותר ממשכורתו הנוכחית – 125 אלף שקלים בכל חודש לעומת 100 אלף. שלושתם אף יקבלו בונוס בשווי של 100% משכרם, אם יעמדו ביעדים.

דירקטוריון בזק אישר בנוסף תוכניות אופציות שתעניק 16.4 מיליון אופציות למנהלים בכירים בבזק ובחברות הבנות, על פי הערכת שווי שקיבלה החברה. גבאי ושרון יקבלו שלושה מיליון אופציות כל אחד, שערכן כיום עומד על כ-8.8 מיליון שקלים, ובנבנישתי יקבל שני מיליון אופציות, שערכן כיום עומד על 5.87 מיליון שקלים.

בדירקטוריון מסבירים, כי קיים קשר בין הצלחות החברה בשלוש השנים האחרונות לבין ביצועי המנהלים, ולכן – כדאי לעודד אותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים