דניאל נחום מונה לתפקיד מנמ"ר בנק ירושלים

נחום, שיחליף את יורם אלדר, שימש בתפקידו האחרון כמנהל בכיר בחטיבת הטכנולוגיות והתכנון של בנק דיסקונט ולפני כן ניהל את הפיתוח של פרויקט אופק להקמת מערכות המיחשוב של הבנק ● בתפקידו יהיה נחום אחראי על הובלת ה-IT למימוש כלל היעדים במסגרת האסטרטגיה העסקית בבנק ירושלים, ויהיה כפוף לרלי מרידור, המשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבים בבנק ירושלים

דניאל נחום מונה לתפקיד מנמ"ר בנק ירושלים. נחום יחליף בתפקיד את יורם אלדר. בתפקידו האחרון שימש נחום כמנהל בכיר בחטיבת הטכנולוגיות והתכנון של בנק דיסקונט. לפני כן ניהל את הפיתוח של פרויקט אופק להקמת מערכות המיחשוב של הבנק. בעבר היה נחום מנהל חטיבת הבנקאות בנס טכנולוגיות ומשנה למנכ"ל בנק יהב ומנהל אגף המיחשוב והתפעול של הבנק.

בתפקידו יהיה נחום אחראי על הובלת ה-IT למימוש כלל היעדים במסגרת האסטרטגיה העסקית בבנק ירושלים, ויהיה כפוף לרלי מרידור, המשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבים בבנק ירושלים, שהגיעה לבנק לפני כמה שבועות לאחר שמילאה את תפקיד מנמ"רית דואר ישראל. לנחום תואר ראשון במדעי המחשב ופילוסופיה מאוניברסיטת בר אילן.

מרידור ציינה כי "נחום יוביל בהצלחה למימוש איכותי של אסטרטגיית ה-IT החדשה, שתתמוך במעבר הבנק לבנק קמעונאי מלא".

מרידור הודתה למנמ"ר היוצא, אלדר, שביקש לסיים את תפקידו לאחר ארבע שנים. אלדר הגיע לבנק ירושלים לאחר ששימש בצבא כמנמ"ר מתאם הפעולות בשטחים. בתקופת אלדר שודרג מערך המיחשוב של הבנק, הוכנסו מערכות חדשות פיננסיות וארגוניות, הוקמו מערכות לתמיכה ברגולציות וכן הוקמו מערכת CRM פנימית, ומערכת BI.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר המנמ"ר הפורש אלדר, כי "זו הייתה תקופה טובה, חווייתית. הובלנו את מערך המיחשוב קדימה, וביצענו מהפכה טכנולוגית וגם תפיסתית. הדבר המשמעותי הוא שה-IT בבנק הפך להיות מנוף לביזנס". לא ידוע לאן מועדות פניו של אלדר.
בנק ירושלים משרת כ-110 אלף לקוחות קמעונאיים ב-16 סניפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים