HP השיקה בישראל תוכנית לאיסוף ומחזור ראשי דיו וטונרים ללקוחות עסקיים

ישראל מצטרפת עם השקת התוכנית ל-55 מדינות ברחבי העולם, 34 מתוכן באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, שהתוכנית זמינה בהן ● הלקוחות המעוניינים להשתתף בפרויקט מזמינים קופסאות איסוף דרך אתר ש-HP הקימה לצורך העניין ● לאחר שהקופסה מתמלאת, היא מועברת למחסן מחזור של HP, שם הופכים את ראשי הדיו והטונרים המשומשים למוצרי פלסטיק שונים

חטיבת ההדפסה וההדמיה של HP השיקה בישראל שירות ייחודי בתחום המחזור ואיכות הסביבה, ומודיעה על הרחבת תוכנית המחזור העולמית שלה לארץ. התוכנית זמינה, מלבד ישראל, ב-55 מדינות ברחבי העולם, 34 מתוכן באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. עד כה נאספו במסגרתה 300 מיליון ראשי דיו וטונרים.

התוכנית, HP Planet Partners, מאפשרת ללקוחות העסקיים של החברה להחזיר מחסניות דיו וטונרים משומשים מקוריים של HP. במסגרת התוכנית, יוענק ללקוחות שירות לאיסוף ומחזור ראשי הדיו והטונרים של מדפסות הארגון. השירות החדש ניתן בחינם, באמצעות אתר אינטרנט ש-HP הקימה לטובת הפרויקט. הלקוחות המבקרים באתר מוזמנים לפרט את הסוג הנכון של המחסניות הריקות שברשותם ולהזמין קופסאות לאיסוף. לאחר קבלת קופסת איסוף, וכאשר זו מתמלאת, היא נאספת ומועברת לאחד ממחסני המחזור של HP, שם הופכים את ראשי הדיו והטונרים המשומשים למוצרי פלסטיק שונים. איסוף ומשלוח קופסאות המחזור נעשה בתוך מספר ימים בלבד.

לפי HP, באמצעות מחסניות הדיו וטונרים שנאספו בתוכנית ה-Planet Partners עד כה ניתן למלא 300 בריכות אולימפיות או להקיף את כדור הארץ פעם וחצי (אם היו מניחים אותם על קו המשווה). משקלם של המחסניות והטונרים שנאספו ומוחזרו במסגרת התוכנית החל משת 1991 שווה לזה של 4,300 מטוסי בואינג 737.

"האחריות לאיכות הסביבה היא נושא מרכזי בערכי HP, ותוכנית ה-Planet Partners הינה יוזמה המאפשרת ללקוחותינו להפחית באופן משמעותי את השפעתם על איכות הסביבה", אמר דרור אברמוב, מנכ"ל חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP בישראל. לדבריו, "אנחנו גאים לקחת חלק בתוכנית כה חשובה, שמאפשרת גם לעסקים בישראל לתרום תרומה משמעותית לאיכות הסביבה".

HP

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליביה רוזן

    אשמח לדעת היכן ניתן למחזר טונרים ריקים בתל אביב.

  2. דינה

    אשמח לדעת איפה אפשר למסור מחסניות "ריקות" באזור רחובות וראשון לציון תודה

  3. שלי יששכר

    איסוף ראשי דיו וגריסה זה לא מיחזור זה הרס מציעה למכור את ראשי הדיו הריקים למיחזור מילוי מחדש של ראשי הדיו ושימוש חוזר זה מיחזור את הכסף שיתקבל אפשר לתרום לאגודות הנזקקות נא צרו איתי קשר

אירועים קרובים