דיווחים: גוגל מבקשת להקים "דוכן עיתונים" למכשירי אנדרואיד

החברה מגייסת לגייס תמיכה בקרב מו"לים בהקמת "דוכן העיתונים" במערכת ההפעלה הסלולרית שלה ● עם זאת, לא ברור האם ומתי תציע גוגל את השירות, ולא ידוע מה יהיו היחסים בינו לבין Google News, שגם הוא מפרסם את אותם התכנים של אותם מו"לים

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

גוגל (Google) מבקשת לגייס תמיכה בקרב מו"לים של עיתונים ומגזינים בהקמת "דוכן עיתונים" דיגיטלי עבור מכשירי אנדרואיד (Android) – כך עולה מידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). על פי הידיעה, שנסמכת על מקורות שביקשו להישאר בעילום שם, ב-"דוכן" יוצעו יישומים להצגת תכנים במכשירי שמצוידים במערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל.

עם זאת, בכירים במדיה ציינו, כי לא ברור האם גוגל מתכוונת להציע את "דוכן העיתונים", ואם כן – מתי. פרטים נוספים אודותיו עדיין לוטים גם הם בערפל. כמו כן, לא ידוע מה יהיו היחסים בין "דוכן העיתונים" לבין יישום Google News הקיים, שמן הסתם – יציע את אותם תכנים של אותם מו"לים.

לא ניתן היה לקבל תגובה מגוגל.

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל, לוטש עין מזה זמן על תכני העיתונים, עוד הרבה לפני היוזמה של אפל (Apple) ו-News Corp להשיק עיתון מיוחד עבור מחשבי iPad. באפריל האחרון קרא שמידט לעורכי עיתונים להפיק הכנסות ברשת. "הבעיה היא של מודל עסקי – לא של חדשות", אמר אז. "כולנו באותה סירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים