EMC תשדרג את מערכות האחסון והגיבוי בפרטנר בפרויקט בהיקף 25 מיליון שקלים

החברה גברה במכרז על יבמ ונט-אפ ● במסגרת השדרוג תוטמענה בפרטנר מערכות vMax - מכונות אחסון לארגוני אנטרפרייז עתירי נתונים, המשלבות דיסקים אלקטרוניים עם דיסקים גדולים פיסיים ● עוד יוטמעו במסגרת הפרויקט מערכות למניעת שכפול מידע (דה-דופליקציה), מבוססות דטה דומיין, וכן תוטמע תוכנת הגיבוי לגאטו, וישודרג מערך האחסון בסביבת SAN ● חיים כהן, מנהל מכירות לתחום הטלקום, EMC ישראל: "הפרויקט יאפשר לפרטנר לעבור לעידן חדש בתחום האחסון והגיבוי"

אגף השירותים המקצועיים בסניף הישראלי של ענקית תשתיות המידע EMC יבצע פרויקט רחב היקף לשדרוג מערכות האחסון בפרטנר. במכרז התמודדו גם יבמ (IBM) ישראל, שהציעה, בין השאר, את מערכות XIV וכן נט-אפ (NetApp) ישראל עם מערכותיה היא. הזכייה במכרז הייתה לפני חודש, ופרויקט החלפת מערכות האחסון ושדרוגן בפרטנר החל בימים אלו. הפרויקט צפוי להסתיים במחצית 2011 והיקפו נאמד ב-25 מיליון שקלים.

במסגרת תהליך השדרוג, תוטמענה מערכות vMax – מכונות אחסון לארגוני אנטרפרייז עתירי נתונים, המשלבות דיסקים אלקטרוניים עם דיסקים גדולים פיסיים. אלה מאפשרות טיוב נתונים בצד ניהול האחסון בשכבות, ניהול חכם ויעיל של מערך האחסון, ומיטוב של ביצועי התשתית, לצד הגדלת נפח האחסון וניצולו.

עוד יוטמעו במסגרת הפרויקט מערכות למניעת שכפול מידע (דה-דופליקציה), מבוססות דטה דומיין, וכן תוטמע תוכנת הגיבוי לגאטו, וישודרג מערך האחסון בסביבת SAN.

רונית רובין, סמנכ"ל חטיבת מערכות מידע בפרטנר, אמרה כי "כחברה שחרתה על דגלה את הקדמה הטכנולוגית, אנו ממשיכים להשקיע בפיתרונות טכנולוגיים היוצרים בידול משמעותי עבור הלקוח. פרויקט האחסון נועד לשפר ולשדרג את תשתיות מחסן הנתונים הארגוני שלנו ואת מערכות התוכן. הוא מרחיב את מערך האחסון הארגוני, המהווה בסיס למימוש מגוון יישומים עתידיים ומאפשר לנו להעניק עושר של תכני שיווק".

חיים כהן, מנהל מכירות לתחום הטלקום, EMC ישראל, אמר כי "שדרוג תשתיות האחסון והגיבוי של פרטנר הינו פרויקט אתגרי ביותר, אשר יאפשר לפרטנר לעבור לעידן חדש בתחום האחסון והגיבוי, תוך חיסכון ניכר בעלויות, בנפחי הדיסקים, בחלון הזמן הנדרש לפעולת הגיבוי, בתחזוקה, בניהול וביכולת שחזור והתאוששות מהירים מבעבר".

הוא הוסיף, כי שדרוג מערך האחסון "יאפשר את שיפור הביצועים שלו, ייצור רמת הגנה נוספת למערכות ייצור קריטיות, יאפשר ניהול יעיל יותר של מערך האחסון וייתן פתרון גיבוי והגנה לכלל מערכות הליבה של פרטנר, תוך שיפור בזמינות מערכות הליבה ההלו ובשל כך – שיפור השירות ללקוח".

מפרטנר נמסר כי "ההשקעה בפרויקט היא חלק מהעצמת השירות, תמיכה בהגדלת כוח האדם הארגוני ומתן מידע מהיר זמין ואיכותי ללקוחות פרטנר. פרויקט זה מצטרף להסכם שנחתם עם אריקסון להשקעה של 100 מיליון דולרים לשדרוג רשתות התקשורת הקיימות והקמת רשת דור רביעי בישראל, שתוביל להגדלה ולשיפור מהותי ברמת הביצועים של רשת התקשורת הסלולארית ורשת הטלפוניה הקווית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים