ה-iPad המצייץ

הצלחה רבה נרשמה בהגרלת ה-iPad של אקזקיוטק בטוויטר, שנערכה בחסות iTiger ● ההתעניינות ב-iPad, כפי שעולה מן ההגרלה הישראלית, עולה בקנה אחד עם 2010 Trends On Twitter

לרשת המיקרו-בלוגינג טוויטר (Twitter) עלתה בחודש האחרון הגרלת מקורית, כאשר הפרס הגדול הוא מכשיר iPad של אפל (Apple). ההגרלה התקיימה בחסות חנות הטאבלטים iTiger ונוהלה על ידי עירית לוטן – מנכ"לית אקזקיוטק קידום ושיווק, מומחית בקידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות. ההגרלה, שנשאה תוכן שיווקי מוצהר, הייתה ראשונה מסוגה בארץ. היא הופנתה לבעלי מיזמים, אנשי היי-טק וקהל יעד עסקי וזכתה להתעניינות ברשת בזכות היותה מופעלת בעזרת מדיה שונה מהמקובל.

על מנת לזכות ב-iPad הנכסף, נדרש היה לצייץ בטוויטר מסר המאזכר את נותנת החסות – חנות הטאבלטים הראשונה בישראל, iTiger. הזוכה נבחר באופן רנדומאלי מבין כל המשתתפים המצייצים, באמצעות תוכנה ייעודית. ההגרלה רשמה לא פחות מ-1,880 ציוצים – נתון מכובד ביותר בהתחשב בעובדה שהייתה ממוקדת לקהל יעד מצומצם ורלוונטי.

הזוכה הגדול ב-iPad הינו צחי יבנאי – מנהל תחום תמיכה טכנית בבינת יישום מערכות. דיילי ציפי מפרגנת!

צחי יבנאי, הזוכה בהגרלת ה-iPad, מקבל את הפרס מידי עירית לוטן - מנכ"ל אקזקיוטק, במשרדי iTiger

הנכונות של ציבור עסקי ואנשי ההיי-טק להתנסות בטוויטר עולה בקנה אחד עם מגמה כלל עולמית. ההתלהבות מהרשת החברתית פייסבוק (Facebook) מצטננת במידה מסוימת, עקב חסרונותיה הרבים. חשבונות רבים נפרצים ונסגרים. נוסף, בעלי עסקים מערימים על החברים בפייסבוק באמצעות שימוש בתחבולות שונות, על מנת למשוך את הגולשים לדף העסק שלהם.

הדבר מסביר את הנהירה לטוויטר: נתונים עדכניים שפורסמו על ידי טוויטר מעלים, כי מספר הציוצים ב-2010 זינק בלמעלה מ-25% וחצה את רף ה-25 מיליארד. הדבר מבטא עליה של כ-52% לעומת שנת 2009, בה בוצעו 16.4 מיליארד ציוצים. הנתונים מוכיחים, כי לטוויטר כוח שיווקי גדול מאוד אשר צובר תאוצה משמעותית משנה לשנה.

לקראת סוף השנה פרסמו בטוויטר את רשימת Trends On Twitter לשנת 2010. הרשימה מציגה את המונחים הנפוצים ביותר שצויצו, כשהם מפולחים לקטגוריות. בתחום הטכנולוגיה המונח השכיח והפופולארי ביותר שצוייץ היה iPad. הדבר עולה כאמור בקנה אחד עם הנכונות להצטרף לטוויטר בהגרלה הישראלית של אקזקיוטק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים