תוכן שיווקי

לקראת אירוע ניהול פרוייקטים לבכירים בהיי-טק | חברת RBS בניהולו של שי שרגל שדרגה את מערך ניהול הפרויקטים של חברת אסטרונאוטיקס

04/01/2011 12:15

חברת אסטרונוטיקס הינה חברת היי-טק, בעלת ניסיון מקצועי ומבצעי מוכח של עשרות שנים. החברה מפתחת, מייצרת ומספקת מערכות עזר מבצעיות, אשר הינן בעלות ניסיון מוכח בשדה הקרב. בחברה מנוהלים ומבוצעים עשרות פרויקטים והזדמנויות, בשלבים שונים: פיתוח, ייצור ואספקות לגורמים רבים בארץ ובחו"ל. על-מנת לשפר את ביצועי הפרויקטים ולהגדיל את יכולתם לעמוד בלוחות הזמנים, באיכויות, בעלויות, בתכולות, בסיכונים ולצורך הגדלת שביעות הרצון של בעלי העניין, החברה החלה להשתמש במערכת MSP-SRV (פרוג'קט סרבר) החל משנת 2003 בהצלחה.

חלק מהמורכבות בסביבה בה פועלת החברה נובעת מכך, שהחברה מנהלת פורטפוליו של בין 15 ל-25 פרויקטים הרצים במקביל בכל עת. בעידודה ובתמיכתה של RBS PROJECTS, בניהולו של שי שרגל – לשעבר נשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל, החליטה החברה לשדרג את מערכת המידע לניהול הפרויקטים (PIMS) למערכת עדכנית ומודרנית יותר – פרוג'קט סרבר 2010. המטרה הייתה לשפר את יכולת הניהול המטריציוני תוך שימוש נרחב ביכולות הניתוח והמידע לרמות הניהול השונות.

בסיועו ובתמיכתו של המשנה למנכ"ל החברה, אורי סודק, נרתם הצוות הניהולי של החברה למשימה ובוצע תוך תקופה קצרה איפיון מפורט, אשר נועד להתאים את התוכנה לצרכי החברה, כולל תהליך של בנית מערך דוחות נרחב. השדרוג בוצע מייד אחרי תהליך הדרכה והשימוש בתכנה החדשה עבר באופן חלק, תוך שימוש מוגבר במערכת ובערכים המוספים שהיא מספקת. לדברי אורי סודק, המשנה למנכ"ל החברה, התהליך של המעבר היה "חלק", יעיל וסייע לאסטרונאוטיקס רבות בהתמודדות עם האתגרים המקצועיים והעסקיים שעימם היא מתמודדת. להערכתה של הנהלת החברה, חברת אסטרונאוטיקס "קפצה מדרגה נוספת" ביכולות שלה לספק פרויקטים מורכבים בזמן ובתקציב תוך השגת שביעות רצון מירבית של לקוחותיה.

כנס ניהול פרויקטים להנהלה בכירה יתקיים ביום שלישי, ה-11 בינואר 2011, בין השעות 08:30 ל-13:30 במלון הילטון בתל-אביב. הכנס יעסוק בסוגיית המרכזיות בעולם ניהול הפרויקטים ובניתוחי אירועים שונים. מנחי המפגש יהיו שי שרגל, מנכ"ל RBS, אשר שימש למעלה מעשור כחבר הנהלה ונשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל, ודביר זהר – מנכ"ל SIMPLE, המתמחה בניהול פרויקטים בחברות היי-טק.

אירועים קרובים