דיווח: מיי-ספייס צפויה לבצע סבב פיטורים גדול

הוול-סטריט ג'ורנל, שדיווח על המהלך המתוכנן, לא ציין כמה יפוטרו, אולם הערכות מדברות על כך שמספרם יגיע למחצית מעובדי הרשת החברתית ● יצוין, כי הן מיי-ספייס והן הוול-סטריט ג'ורנל נמצאים בבעלות תאגיד המדיה ניוז קורפ של רופרט מרדוק ● דובר מיי-ספייס סירב להגיב

הרשת החברתית מיי-ספייס (MySpace) עתידה להודיע במהלך החודש על סבב פיטורים גדול, כחלק מצעדי הארגון מחדש שלה – כך עולה מדיווח של הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

בדיווח לא צוין כמה מתוך 1,100 העובדים של הרשת החברתית יפוטרו. עם זאת, לפי הערכות של כלי תקשורת אחרים, מיי-ספייס צפויה לפטר כ-50% מעובדיה.

יצוין, כי הן מיי-ספייס והן הוול-סטריט ג'ורנל נמצאים בבעלות תאגיד המדיה ניוז קורפ (News Corp) של רופרט מרדוק.

דובר מיי-ספייס סירב להגיב לידיעה.

באחרונה ביצעה מיי-ספייס עיצוב מחדש של האתר, כדי להדגיש את התוכן הבידורי שהוא כולל, כמו מוזיקה ומשחקים. החברה גם חידשה את חוזה החיפוש שלה עם גוגל (Google) במחיר נמוך יותר.

בשיחת ועידה שקיימה החברה בנובמבר בנושא רווחיה ציין צ'ייס קארי, סגן יושב הראש של ניוז קורפ והנשיא ומנהל התפעול של מיי-ספייס, כי לחברה דרושים רק כמה רבעונים, ולא כמה שנים, כדי להשתפר. הוא אף שלח רמזים באשר למכירת החברה אם לא יחולו בה שיפורים. על פי הוול-סטריט ג'ורנל, לא מתקיימות כרגע שיחות בנושא. לעומת זאת, עיתונים אחרים דיווחו שהתקיימו מספר פגישות הקשורות למכירה אפשרית של מיי-ספייס, והעריכו שזו עשויה להתרחש לקראת אמצע השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים