שלומי קוארטלר, דל: "גם השנה צפוי הגידול במכירות שלנו לעמוד על אחוז דו-ספרתי"

"אנחנו כבר לא מעבירי קופסאות", אמר קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל ● לדבריו, "מדובר בחברה שפניה כל הזמן לעבר השוק הארגוני, לשם היא מכוונת את צעדיו, ולכן היא עורכת רכישות כה רבות"

"הציבור הארגוני בארץ מצביע עבורנו ברגליו. היקף המכירות של הסניף הישראלי שלנו צמח בנתון דו-ספרתי באחוזים בשנה החולפת, וכך צפוי שיהיה גם ב-2011", אמר שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל (Dell) ישראל. לדבריו, "מדובר בחברה שפניה כל הזמן לעבר השוק הארגוני, לשם היא מכוונת את צעדיו, ולכן היא עורכת רכישות כה רבות"

קוארטלר פתח את מפגש המנמ"רים וסמנכ"לי הטכנולוגיות הבכירים שערכו דל ישראל ואינטל (Intel) ישראל ללקוחות דל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון דן קיסריה. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

בדבריו הציג קוארטלר את השינוי שעברה ועוברת החברה בשנתיים האחרונות. "אנחנו כבר לא מעבירי קופסאות", אמר. "מדובר בחברה שפניה כל הזמן לעבר השוק הארגוני, לשם היא מכוונת את צעדיו, ולכן היא עורכת רכישות כה רבות". בין הרכישות ציין קוארטלר את אלה של אוקרינה, של קומפלנט (Compellent Technologies), שטרם הסתיימה, ושל פרו סיסטמס (Perot Systems). הוא אף הזכיר את רכישת אקסה-נט הישראלית, שלאחר שנרכשה על ידי דל, הפכה למרכז פיתוח של ענקית המיחשוב בארץ.

"התחלנו מהעולם הצרכני ועברנו לעולם הארגוני", אמר קוארטלר. "אנחנו כבר שנתיים משקיעים מאמצי שיווק והסברה, כי איננו 'מעבירי קופסאות'. יש לנו אסטרטגיה ברורה של מתן פתרונות היקפיים למערכי מיחשוב ארגוניים. כך, בעולם האיחסון אנחנו ספקי פתרונות Iscsi  מובילים בעולם". לדבריו, "80% מהכנסותינו באים מהשוק הארגוני. אנחנו עושים צעדים להיות מובילים בתחום, אם ברכישות, אם במו"פ ואם בהגדלת ההיצע לשוק הארגוני".

קוארטלר ציטט מחקר של IDC שלפיו נתח השוק של דל בעולם הארגוני צמח בעולם ב-2010 ב-38%, ובמגזר הממשלתי-ציבורי העולמי – ב-20%.

הסניף ישראלי של דל, אמר קוארטלר, הוקם ב-1999, ובארבע השנים האחרונות החברה מכרה חצי מיליון מחשבים אישיים ו-25 אלף שרתים. הוא ציטט נתון של IDC ישראל שלפיו דל ישראל מובילה בשוק המחשבים הניידים העסקיים, עם צמיחה של 74% ברבעון השלישי של 2010 לעומת הרבעון המקביל ב-2009. בנוסף, הוא ציין, כי לחברה יש מערך פתרונות לעולם מיחשוב הענן, פרי פיתוח של חברה שנרכשה לפני כשנה.

"נעמיק את המיקוד במגזר הממשלתי", סיכם קוארטלר. "נמשיך את מאמצי השיווק במכירת מוצרי אקווה לוג'יק (EquaLogic), מדי שבוע, ונספק יותר פתרונות למרכזי המיחשוב הארגוניים".

פיליפ אולניק, יועץ מערכות בדל ישראל, הציג את פתרונות החברה בעולם שרתי הלהבים. לאחר מכן הוצג סיפור לקוח של אקווה לוג'יק. אילן הוכמן, מנהל שיווק, אינטל ישראל, הציג את המעבדים והמוצרים החדשים של החברה. חתם את האירוע רענן ביבר, מנהל אזורי דל, אירופה, שהציג את תפיסת BVS – פתרונות מבוססי ערך – של החברה. כן כלל האירוע טעימות והרצאה של היינן זיו מרום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים