מג'יק תטמיע מערך אינטגרציה בשיכון ובינוי נדל"ן; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת השלב הראשון של הפרויקט תשמש פלטפורמת iBOLT של מג'יק לקישור המערכות התפעוליות של שיכון ובינוי למערכת Microsoft Dynamics CRM ● ערן גוטמן, מנהל מערכות המידע של שיכון ובינוי: "השימוש ב-iBOLT כפלטפורמת אינטגרציה מרכזית מאפשר לחבר בין סביבות הלגאסי, המנהלות מידע רב, לבין סביבות פתוחות"

מג'יק תעשיות תוכנה תטמיע מערך אינטגרציה מבוסס iBOLT בחברת שיכון ובינוי נדל"ן מקבוצת אריסון. במסגרת השלב הראשון של הפרויקט ישמש iBOLT כפלטפורמה לקישור המערכות התפעוליות של הארגון למערכת Microsoft Dynamics CRM. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום, אך גורמים בענף העריכו אותו בכחצי מיליון שקלים.

באמצעות קישור וסנכרון זה, יחסך הצורך בעדכון ידני של נתונים זהים במספר מערכות שונות, וכן תתאפשר שליפה ועדכון של נתונים בזמן אמת על ידי מערכת ה-CRM מתוך המערכות התפעוליות שבארגון.

ערן גוטמן, מנהל מערכות המידע של שיכון ובינוי, אמר כי "השימוש ב-iBOLT כפלטפורמת אינטגרציה מרכזית מאפשר לחבר בין סביבות הלגאסי, המנהלות מידע רב, לבין סביבות פתוחות. בפרויקט זה שמנו דגש רב על ייעול התהליכים בין המערכות והגדלת זמינות הנתונים לשיפור השירות".

לדברי יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, "הפרויקט בשיכון ובינוי נדל"ן מוכיח פעם נוספת כי ל-iBOLT יתרון משמעותי בפרויקטים בעלי לוחות זמנים תובעניים, ועל כן מסייע בהפחתת הסיכון בפרויקטים מעין אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים