תוכן שיווקי

4 מיליון משתמשים ארגונים כבר נעזרים בגוגל אנטרפרייז

הצצה למיטב האפליקציות של Google Apps Marketplace בשנת 2010

05/01/2011 16:23

מאת הריסון שי, Google Apps Marketplace

בסיומה של שנת 2010, אנו שמחים להציע ב-Google Apps Marketplace למעלה מ-250 יישומים להתקנה אשר פועלים בצורה חלקה עם יישומי Google Apps. השוק המקוון Apps Marketplace צמח במהירות, וכיום מותקן לפחות יישום אחד מ-Marketplace בדומיינים של למעלה מ-4 מיליון משתמשים.

עם Google Apps ו-Apps Marketplace, אפשר סוף סוף להפעיל את העסק במתכונת של 100% אינטרנט, ולהשיג רמות גבוהות יותר של שימושיות וגמישות בעלות נמוכה יותר. כך למשל, אפשר לנהל את כל מחזור המכירות בכל מקום שבו יש גישה בדפדפן – לשלוח הודעות שיווקיות באמצעות MailChimp, לנהל תגובות ומעקב בעזרת Zoho CRM ואף לסגור עסקאות בחתימה אלקטרונית בעזרת EchoSign.

מדי חודש, ב-App Tuesday, אנו מעניקים הפוגה מהטלאת המערכות ומציעים יישומים רבים עוד יותר שמסייעים לעבור לענן. לסיכום השנה אנו מבקשים להציג את הנעשה ב-Marketplace באמצעות היישומים המובילים והצצה לשנת 2011.

הקטגוריות המובילות במספר ההתקנות

1. ניהול פרויקטים (Project Management)

עם למעלה מ-30 יישומים לניהול פרויקטים (30 project management apps), עסקים יכולים למצוא יישומים שנותנים מענה לצרכים העיקריים בתחום של ניהול הפרויקטים, ובכלל זה עבודה משותפת של בעלי תפקידים מתחומים שונים, ניהול רשימת משימות ומעקב אחר לוחות זמנים. שלושת היישומים בעלי מספר ההתקנות הגבוה ביותר: Manymoon, Mavenlink, RapidTASK

2. ניהול קשרי לקוחות – CRM (ר"ת Customer Relationship Management)

בקטגוריה הפופולארית ביותר בחיפוש (most popular searched for category) בשנת 2010, יכולים עסקים למצוא יישומי CRM מכל הסוגים, ובכלל זה יישומים שמסייעים בניהול כולל של מחזורי מכירות, יישומים חברתיים ויישומים מבוססי פרויקטים. שלושת היישומים בעלי מספר ההתקנות הגבוה ביותר: Insightly, Zoho CRM, Applane

3. הנהלת חשבונות וכספים (Accounting and Finance)

בין היישומים המוצעים ב-Marketplace אפשר למצוא פתרונות פשוטים להנהלת חשבונות וניהול כספים, ניהול תזרים מזומנים, הוצאת חשבוניות וקבלות ומעקב אחר ההוצאות. שלושת היישומים בעלי מספר ההתקנות הגבוה ביותר: Outright, myERP.com, Freshbooks

היישומים בעלי מספר ההתקנות הגבוה ביותר בשלהי שנת 2010:

Manymoon
Insightly
Zoho CRM
Aviary Design Suite
Mavenlink
Outright
MailChimp
RapidTask
Insync
myERP.com

במקום של כבוד – 11 – נמצא היישום הראשון שמתמקד בחינוך, Grockit.

השילוב הטוב ביותר

Gmail contextual gadgets – שילוב (Integration) זה, אשר מוצע ברבים מבין היישומים ב-Marketplace, מעניק גישה לנתונים הרלוונטיים והחשובים ביותר כאשר זקוקים להם, ישירות מהדואר האלקטרוני. כך למשל, רבים מיישומי CRM מציעים גדג'טים שמציגים מידע לגבי אנשי קשר בהתכתבויות דואר אלקטרוני, על מנת להציג את התקשורת בהקשר המתאים. לקראת שנת 2011 אנו שוקדים על מספר רעיונות חדשים. אנו מתכוונים לשפר את חוויית הקניות, לסייע במציאת היישומים המתאימים ביותר ולהוסיף יכולות חדשות לתועלת המשתמשים.

קבלו החלטה לקראת השנה החדשה – ליהנות מהיתרונות שיכולה להציע עבודה 100% באינטרנט: הוצאות נמוכות יותר, כושר הרחבה רב יותר וגמישות גבוהה יותר. בין אם תבחרו לעבור לכלי דואר ושיתוף של Google Apps ובין אם תבחרו להשלים את פעילות המכירות והשיווק (sales and marketing efforts) ביישומי אינטרנט מ-Apps Marketplace, שנת 2011 תוכל להיות שנה של תפוקה עסקית גבוהה יותר.

אירועים קרובים