אמזון מפתחת חנות ליישומי אנדרואיד

החברה הקימה פורטל למפתחים שמגלים עניין בפיתוח יישומים למכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל ● "חנות ליישומים סלולריים היא צעד הגיוני ומתבקש מבחינתה של אמזון", מסרה החברה

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

אמזון (Amazon) מפתחת חנות יישומים משלה והקימה פורטל למפתחים שמגלים עניין בפיתוח יישומים למכשירי אנדרואיד (Android) – כך עולה מהודעה שפורסמה שלשום (ג') בבלוג של החברה.

"המספר העצום של היישומים המוצעים כיום מקשה על לקוחות למצוא מוצרים רלוונטיים ואיכותיים, בעוד שהמפתחים מתקשים למשוך תשומת לב ליישום שלהם", נכתב בהודעה. "היכולות המתקדמות של אמזון לשיווק ומסחור מסייעות ללקוחות למצוא מוצרים רלוונטיים מתוך המבחר העשיר שאנחנו מציעים, ואנחנו שמחים ליישם יכולות אלה בשוק היישומים".

עוד ציינה אמזון, כי יש לה עניין רב בפיתוח יישומים סלולריים, ובמיוחד בפיתוח יישומים שמיועדים למערכת ההפעלה של גוגל (Google). חלק מהיישומים מוצע כבר כיום באמזון, בכלל זה יישומי הקניות Amazon Price Check ו-Windowshop for iPad. גם אמזון עצמה מציעה את יישום קינדל (Kindle) לקריאה של ספרים אלקטרוניים עבור פלטפורמות רבות – ובכלל זה iOS, בלקברי (BlackBerry), אנדרואיד וחלונות פון 7 (Windows Phone 7).

"חנות ליישומים סלולריים היא צעד הגיוני ומתבקש מבחינתה של אמזון", מסרה החברה. גם הבחירה להתמקד בשלב ראשון במכשירי אנדרואיד הגיונית – נוכח הנתונים של נילסן (Nielsen) שלפיהם 40% מבין הרוכשים של טלפונים חכמים בששת החודשים האחרונים בחרו במכשירי אנדרואיד. עם זאת, התחרות מול חנות היישומים שמפעילה גוגל עצמה, שכוללת יותר מ-200 אלף יישומים וקצב הצמיחה שלה עמד בחודשיים האחרונים על יותר מ-100% (נתון שלא אושר על ידי גוגל), לא תהיה קלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים