תוכן שיווקי

כפיר נזרוב, מנכ"ל אינטגרליס: אינטגרליס מחויבת רק ללקוחותיה

06/01/2011 17:18

אינטגרליס מביאה לשוק ה-IT הישראלי תפיסת אבטחת מידע כוללת המתבססת על הבנה אמיתית של צרכי הלקוח והתאמת פתרון מדויק. כדי להוביל תפיסה שכזו יש צורך באנשים שחיים את הטכנולוגיה ומכירים אותה מכל כיוון. לכן, בתפקיד ה- CEO הוצב כפיר נזרוב, שכבר נתקל במרבית אירועי אבטחת המידע ב-15 השנים האחרונות בהם הוא פועל בתחום.

אחרי 15 שנה בתחום אבטחת המידע, שהתחילו אי שם בשנות ה-90 בתפקיד מכירות טכני עבור חברת Chief Data Recovery, לכפיר נזרוב יש תפיסת אבטחת מידע רחבה מרוב האנשים. הוא ראה מספיק כדי לדעת שאין פתרון אחיד וכולל לאבטחת מידע, וכי כל פתרון צריך להיות מותאם לארגון מבחינת סוג המערכות, התשתית, דרכי העבודה, התרבות הארגונית, התקציב ועוד עשרות פרמטרים שונים. תפיסה זו עומדת בשורה אחת עם המדיניות המוצהרת של חברת אינטגרליס המספקת לכל לקוח, בכל גודל, ייעוץ ראשוני חינם שמטרתו למצוא לארגון פתרון אמיתי לבעיות אבטחת המידע, ולא רק פתרון נקודתי וזמני.

מעבר לייעוץ אישי ללקוח, מה הייחודיות של אינטגרליס בשוק מבחינה טכנולוגית?
"הייחודיות שלנו היא שאנחנו לא מחויבים לאף יצרן", אומר נזרוב. "אנחנו יודעים לעבוד ומוסמכים של לפחות 5-6 יצרנים עבור כל סוג של פתרון. אנחנו לא מכוונים את היצרן לרכישה של מוצר ספציפי, ואנחנו לא דוחפים דווקא מותגים, אלא בונים את הפתרון הנדרש: שלא יהיה Overkill ולא נמוך מידי. לדוגמה, לאחרונה חסכנו 65 אלף דולר בעזרת התאמה נכונה של פתרונות, כאשר ארגון עמד לרכוש פתרון שיכול לעמוד בעומס של 1000 עובדים כשבפועל נדרש לעומס של 50 עובדים. לא צריך לקנות מרצדס בשביל לנסוע למכולת וחזרה".

כפיר נזרובאילו פתרונות ייחודיים אינטגרליס יכולה להתאים ללקוחותיה?
"מעבר למומחיות של החברה לגבי המוצרים השכיחים בשוק – יש באינטגרלים אנשי לינוקס שיכולים להתאים מוצר ייחודי עבור כל לקוח. לדוגמא, ניתן להתאים פיירוול שנכתב עבור הלקוח ולהוזיל מהותית את העלויות בהתאם לדרישות הארגון. בנוסף אנו מסוגלים לספק כל בקשה מיוחדת של לקוח הדורשת כתיבה בקוד פתוח".

אילו פערים באבטחת המידע ניתן לזהות בפגישה עם לקוחות?
"כחלק מהייעוץ ללקוחות אנו שמים דגש רב על הגורם האנושי. הרבה פעמים מנהלים שוכחים ש- 70% מבעיות אבטחת המידע מתרחשות כתוצאה מטעויות ופעולות זדוניות הנגרמות על ידי הגורם האנושי. זה לא משנה אם תשים ציוד במיליוני דולרים להגנה על האינטרנט, אם עובד יביא לארגון תמונות על דיסק און קי- כשאצלו בבית רץ אי-מיול כל היום, כאשר הוא יתחבר לרשת הארגונית וישלח לכל החברים את התמונות, אז כל הרשת נדבקה בכל הנוזקות שהוא הביא מהבית".

אילו פתרונות אתם מספקים לעבודה עם הגורם האנושי?
כחלק מתפיסת אבטחת המידע הכוללת אנו מספקים פתרונות להטמעה של אבטחת המידע ברמה האנושית. מצד אחד קיימים כמובן הפתרונות הטכנולוגיים לשליטה בארגון ומצד שני יש פעילות הדרכה מול העובדים. כגורם חיצוני אנחנו מסבירים את החשיבות של עבודה נכונה לעובדים שמקובעים ולא מוכנים לעזוב את ה-ICQ ואת הפייסבוק, ומגבירים את המודעות לטעויות שיכולות לעלות ביוקר, כמו טעות שכיחה שקיימת בארגונים של כתיבת הסיסמא למחשב על גבי מדבקה שיושבת על המסך, או זריקת ניירת לאשפה ללא גריסה".

לפרטים נוספים אודות שירותי הייעוץ והאינטגרציה של אינטגרליס

אירועים קרובים