ארצות הברית: עובד לשעבר של EMC הודה שגנב ממנה ציוד במיליון דולרים

העובד, קווין קלי, גנב את הציוד בין השנים 2000-2009, והחביא אותו בתיק הספורט שלו, כשהיה עוזב את העבודה ● לאחר מכן נהג למכור את הציוד ● עובד נוסף, מארק רות'פוס, מואשם בכך שגנב מ-EMC ציוד בשווי 140 אלף דולרים בין השנים 2007-2009, ומכר את חלקו באי-ביי ● קלי צפוי לעונש של עד 32 שנות מאסר, ורות'פוס, שמשפטו עדיין נמשך, עתיד להישלח לכלא, אם יורשע, לעד 30 שנים

קווין קלי, עובד לשעבר של EMC, הודה בסוף השבוע, כי גנב מהחברה ציוד בשווי הקרוב למיליון דולרים. קלי, שמכר את הציוד ברשת, ממתין לגזר דינו, שיינתן באפריל הקרוב.

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד קלי בן ה-33 ונגד חברו, מארק רות'פוס בן ה-47, שבו נטען, כי הם גנבו מ-EMC את הציוד ומכרו אותו לחברת BL Trading מהנובר שבניו-המפשייר. זו הואשמה, כי ידעה שהציוד גנוב, "או שהיא הייתה עיוורת", אך מאוחר יותר בוטלו האישומים נגדה, לאחר שעובדיה והנהלתה שיתפו פעולה עם החוקרים ושילמו פיצוי על הרכוש שנגנב.

קלי, תושב צפון קרוליינה, הודה בבית משפט פדרלי בבוסטון בנטען בכתב האישום, שלפיו בין השנים 2000-2009 הוא החביא ציוד שגנב מ-EMC בתיק הספורט שלו, כשהיה עוזב את העבודה, ולאחר מכן נהג למכור את הציוד. שווי הציוד שאותו גנב עמד על יותר מ-900 אלף דולרים. סעיפי האישום שבהם הודה הם גניבה, הונאה מקוונת וגניבת זהויות.

רות'פוס עבד במרכז שירות הלקוחות של EMC, וגנב ממנה ציוד בשווי 140 אלף דולרים בין השנים 2007-2009. הוא מכר חלק מהציוד באי-ביי (eBay).

נראה, כי קלי צפוי למאסר של עד 32 שנים, ורות'פוס, שמשפטו נמשך, צפוי למאסר של עד 30 שנים, אם יורשע. השניים הגיעו לעסקת טיעון עם התביעה, על מנת להפחית את עונשם, אולם במשפט לא נמסרו פרטים על העסקה.

עם היוודע כתב האישום מסר דובר של EMC, כי ענקית תשתיות המידע "עבדה באופן צמוד" עם החוקרים הפדרליים.

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים