וול-סטריט ג'ורנל: יש אישור – מכשירי iPhone יוצעו ברשת של וריזון

על פי ידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל ונסמכת על מקור "יודע דבר", תכריז וריזון ביום ג' על גרסה חדשה של מכשירי iPhone מתוצרת אפל שתפעל ברשת שלה ● אנליסטים מעריכים, כי אפל תמכור ברשת של וריזון לפחות 10 מיליון יחידות של מכשירי iPhone - שייגרעו מהמכירות של AT&T, שעד כה שיווקה בלעדית את המכשירים בארצות הברית

חברת הסלולר וריזון (Verizon) עתידה להציע בארצות הברית מכשירי iPhone של אפל (Apple) – כך עולה מידיעה שפורסמה ביום ו' בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), ונסמכת על מקור "יודע דבר". על פי הידיעה, המהלך יוכרז במסיבת עיתונאים שתיערך בניו-יורק ביום ג' הקרוב, 11 בינואר.

מאז שהושקו מכשירי iPhone לראשונה, בשנת 2007, נהנתה AT&T מבלעדיות בין חברות הסלולר על שיווק המכשירים בארצות הברית, וכל מי שהתגורר במדינה ורצה להשתמש במכשירי iPhone נאלץ לעבור לרשת שלה. הסכם הבלעדיות השתלם מאוד ל-AT&T, שגייסה בשלוש וחצי השנים האחרונות מיליוני לקוחות שביקשו להשתמש במכשירי iPhone.

במרבית המדינות אין כיום הסכמי בלעדיות על מכשירי iPhone, וארצות הברית היא אחת המדינות האחרונות שבהן לא יכולים הצרכנים לבחור באיזו חברת סלולר להפעיל את המכשירים הללו.

אם אכן תכריז וריזון ביום ג' הקרוב על תחילת השיווק של מכשירי iPhone בארצות הברית, תהיה למהלך השפעה רבה הן על עסקיה של AT&T והן על עסקיה של וריזון. אנליסטים מעריכים, כי אפל תמכור ברשת של וריזון לפחות 10 מיליון יחידות של מכשירי iPhone – שייגרעו מהמכירות של AT&T. מלבד זאת, חלק מהלקוחות של AT&T עשויים לערוק עם המכשיר שלהם לרשת של וריזון.

כיום, עולה מספר הלקוחות של וריזון בארצות הברית בכמה מיליונים על זה של AT&T. תחילת השיווק של מכשירי iPhone עשויה להטות את הכף עוד יותר לטובתה של וריזון.

לשאלה איזה מכשיר בדיוק יוצע ברשת של וריזון עדיין אין מענה: האם מדובר יהיה בגרסת CDMA של iPhone 4 או שיהיה זה כבר iPhone 5? האם יתמוך המכשיר ברשת LTE מדור רביעי או שעדיין מדובר יהיה במכשיר מדור שלישי? סביר להניח, כי תשובות לשאלות אלה ואחרות יינתנו במסיבת העיתונאים שתיערך, כאמור, ביום ג' הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים