ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, פורש מתפקידו; יוחלף על ידי דודי גלנטי

קשת פורש מהתפקיד לאחר 15 שנים שבהן ניהל את מרכז הפיתוח של פריסקייל בישראל ולאחר 28 שנות עבודה בחברה ● גלנטי הצטרף לחברה ב-1989, ומאז כיהן בתפקידים שונים בה ● ב-2007 הוא מונה לתפקידו האחרון בפריסקייל, כמנהל מחקר ופיתוח בתחום מעבדי המולטימדיה – תפקיד אותו ביצע ממטה החברה באוסטין, טקסס

ישראל קשת (60), נשיא ומנכ"ל פריסקייל (Freescale) ישראל, הודיע על פרישתו מהתפקיד לאחר 15 שנות ניהול מרכז הפיתוח של החברה בארץ ולאחר 28 שנות עבודה בפריסקייל. מחליפו בתפקיד הוא דודי גלנטי (47), ששימש עד לאחרונה בתפקיד מנהל תחום מחקר ופיתוח בחטיבת מעבדי המולטימדיה במטה החברה באוסטין, טקסס.

קשת השתייך ב-1982 לצוות המייסד של מוטורולה סמיקונדקטור ישראל, שהפכה ב-2004 לפריסקייל. הוא בעל תארים ראשון ושני מהטכניון, בהתמחות במוליכים למחצה ומיקרו-אלקטרוניקה, ואף עבד ארבע שנים בנשיונל סמיקונדקטור ישראל.

בתפקידו הראשון בחברה, מונה קשת לראש צוות פרוייקט הפיתוח הראשון שלה. ב-1996 הוא מונה למנכ"ל מוטורולה סמיקונדקטור ישראל, וב-2004, עם עזיבת מוטורולה (Motorola) ומעבר לחברה העצמאית פריסקייל סמיקונדקטור, היה לנשיא ומנכ"ל פריסקייל סמיקונדקטור ישראל. קשת נשוי ואב לשישה ילדים.

גלנטי החל את עבודתו במוטורולה סמיקונדקטור ישראל ב-1989 וכיהן בתפקידים שונים בחברה. ב-2000 היה למנהל מחלקה בחברה, וב-2007 מונה לתפקידו האחרון באוסטין, כמנהל מחקר ופיתוח בתחום מעבדי המולטימדיה. גלנטי הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא נשוי ואב לשלושה ילדים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בני

    ישראל קשת ניהל את סמיקונדקטור בכישרון ובמסירות לחברה ולעובדים. בתקופתו החברה שמרה על מעמדה המוביל בקרב קבוצות הפיתוח של חברת סמיקונדקטורס. ישראל פורש בשיא הכושר ויש סיכוי שנמצא אותו ממשיך בתעשיה,בתפקיד בכיר. בהצלחה בהמשך.

אירועים קרובים