ארה"ב: שש נערות נעצרו בגלל איומים בפייסבוק

הנערות נעצרו לאחר שאחת מהן שלחה בפייסבוק הזמנה לאירוע שכותרתו "היום מתקיפים מורה" ● מנהל בית הספר של הנערות, דן סדלר, אמר כי "יריות בבתי ספר קורות באמת. זו הסיבה שהתייחסנו לכך ברצינות רבה"

נראה כי איומים ברשת החברתית פייסבוק (Facebook) וניצולה למטרות לא ממש חיוביות הם לא בלעדיים לישראל: שש נערות מבית ספר בקארסון, ארה"ב, נעצרו לאחר שאחת מהן שלחה בפייסבוק הזמנה לאירוע לכ-100 מחבריה ללימודים. האירוע המדובר (שהיה אמור להתרחש אתמול), ש-18 תלמידים אישרו בשמחה את השתתפותם בו, היה לא אחר מאשר – "היום מתקיפים מורה" (בתרגום חופשי).

מנהל בית הספר, דן סדלר, סיפר לסוכנויות הידיעות שהנערה שלכאורה יזמה את ההזמנה נעצרה יחד עם חמש נערות נוספות, שלפי הטענה לקחו חלק בייזום האווירה ופרסמו בפייסבוק איומים נגד מורים מסוימים.

את התגובה הקשה מצד המשטרה ומנהלי בית הספר הסביר סדלר: "יריות בבתי ספר קורות באמת. זו הסיבה שהתייחסנו לכך ברצינות רבה. זה לא בסדר וזה לא מצחיק אם בגיל כזה אתה מחליט לאיים על מורים".

הנערות, בגילאי 12-13, דווקא לא היו מוכרות בבית הספר כמחוללות צרות, ולטענתן זו הייתה רק בדיחה, אבל מי שלא צחקו היו דווקא הוריהן, שגילו את תוכנית "היום מתקיפים מורה" שלהן, והסירו מיד את ההזמנות מפייסבוק.

שש העצורות הואשמו בבית המשפט לנוער בהטחת איומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים