פייסבוק נסגרת ב-15 במרץ – או ב-1 באפריל

"פייסבוק יצאה מכלל שליטה; הלחץ של ניהול החברה הזאת הרס לי את החיים, ואני חייב לשים סוף לכל השיגעון הזה", צוטט מארק צוקרברג, מנכ"ל החברה, בסיפור שפורסם ב-Weekly World News ● השמועה עשתה לה כנפיים, וגולשים רבים החלו להביע את דאגתם ולהספיד את הרשת החברתית המצליחה ● פייסבוק, מצידה, מכחישה

יחי הקיסר החדש. יחי הכוח של השמועות. פייסבוק (Facebook) סוגרת את שעריה. מארק צוקרברג, קיסר הרשתות החברתיות, התעייף, נמאס לו, והוא החל לנוע לעבר שדות זרים. וכן, ייתכן שלא תוכלו לקבל בחזרה את כל התמונות שלכם.

זה היה הסיפור שפורסם ב-Weekly World News. על פי הסיפור, היום הגורלי שנקבע לסגירה הוא 15 במרץ. בעקבות הפרסום, הוצפה הרשת מיד בנהרות של עצב, כשהגולשים אובדי העצות, האבודים, הנטושים, ולבטח גם השמחים לאיד – החלו להספיד, או ללגלג, וגם לעודד. כך, במחי של כמה קליקים הפך גרגר האבן הקטן לסלע ענק.

"אני מקווה שזה לא נכון, אבל אם כן – אצטרך להשלים עם זה", כתב אחד מגולשי פייסבוק בנימת עצב עמוק.

התגובות לובו ללא ספק על ידי הדיווח ב-Weekly World News, שלכאורה ציטט את צוקרברג במילים האלה: "פייסבוק יצאה מכלל שליטה. הלחץ של ניהול החברה הזאת הרס לי את החיים. אני חייב לשים סוף לכל השיגעון הזה". הדיכאון פשט ברשת כאש בשדה קוצים, והמדוכאים נתקפו בהלה שחבריהם לרשת ייעלמו להם אי שם בענן, בלי איתותי GPS.

רבים יגידו שהתפשטות של שמועה מעין זו מראה עד כמה פתיים ותמימים יכולים אנשים להיות, ואיזה נזק יכול להיגרם בגלל המיידיות המדהימה של הרשת. בעברו, פרסם ה-Weekly World News כמה וכמה שטויות, כמו, למשל, הידיעה שג'ורג' קלוני עומד לרוץ לנשיאות ארצות הברית, וזו שגרסה שמייקל ג'קסון זייף את מותו. השאלה היא איך אנשים יכולים להאמין לשמועה שפייסבוק נסגרת בו בזמן שהם מאמינים לדיווחים ששווייה של הרשת החברתית הצליחה עומד על 50 מיליארד דולרים.

בשורה התחתונה: "לא קיבלנו את התזכיר על הסגירה, אז נמשיך לעבוד. אנחנו לא הולכים לשום מקום. רק התחלנו…", הודיעה פייסבוק, וסתמה את הגולל על השמועה המצחיקה.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sapir

    תקשיבו אם זה ב1 באפריל סביר להניח שזו מתיחה בדיחה או בקיצור לא נכון אבל אם זה ב15 במרץ אולי הוא כן...

  2. אור

    " או ב1 באפריל " ? אויי דאממ תעשו טובהה. בולשיט !! וגם אם יסגר תפסיקו לבכות יא חסרי חיים

  3. חסויה

    אחד הימים המאושרים בחיי יהיו כשהפייסבוק הזה יסגר!!!!!!!!

  4. כהכהכה

    זה העונש לרשת שגורמת לכל הנוער בישראל לא לישון עד לפנות בוקר!!!!!!!!!!!!!!

  5. נוברצ"א מהרשללחשבז

    זה עונש על חסימת החשבון שלי. אם לי לא יהיה פייסבוק, גם לאחרים לא

  6. רפי

    לא רק מי שהפיץ את השמועה הוא אדיוט גם אתם סובלים בדיוק מאותה בעיה. ראו את הכותרת שלכם שצועקת "פייסבוק נסגרת" - לא יכולתם לתת כותרת נכונה לשם שינוי?

אירועים קרובים