תוכן שיווקי

דפדפן Chrome מוכן לאנטרפרייז

10/01/2011 15:00

מאת גלן ווילסון, מנהל מוצר ודניאל קליפורד, מהנדס תוכנה, מצוות Chrome של Google

ארגונים גדולים כבר אינם צריכים להמתין כדי ליישם את דפדפן Chrome של גוגל בסביבת האנטרפרייז. היום אנו מדווחים שדפדפן Chrome מציע אמצעי בקרה שמסייעים למנהלי המערכת להגדיר את הדפדפן בקלות וליישם אותו במערכות Windows, Mac ו-Linux, בהתאם לדרישות העסקיות.

כדי להתאים לדרישות האנטרפרייז, פיתחנו את מנגנון MSI installer שמסייע לחברות עסקיות אשר משתמשות בכלים להתקנה סטנדרטית להתקין את דפדפן Chrome עבור כל המשתמשים המנוהלים. כן הוספנו תמיכה במדיניות קבוצתית מנוהלת, כולל רשימת מדיניות (list of policies) וערכת תבניות (set of templates) שמסייעות למנהלי מערכת להתאים בקלות את הגדרות הדפדפן על מנת לנהל את האבטחה והפרטיות.

עבור משתמשים שצריכים לגשת ליישומי אינטרנט ישנים, שאינם תואמים לדפדפן Chrome, הוספנו תמיכה במדיניות קבוצתית ל-Google Chrome Frame, תוסף לדפדפן Internet Explorer שמעניק עיבוד באיכות של Chrome לכלל אתרי האינטרנט, ועיבוד כברירת מחדל לכל יישומי האינטרנט שעדיין זקוקים ל-IE.

התקנת דפדפן Chrome של Google מאפשרת לארגונים ליהנות מרמה גבוהה יותר של אבטחה, ומביצועים טובים יותר של יישומי אינטרנט, ללא צורך בשדרוג יקר של רישיונות לתוכנות אחרות, וללא צורך ברכישה של ציוד חומרה חדש. התקנת דפדפן Chrome של Google גם מעניקה למשתמשים גישה ליישומי אינטרנט נוספים, בטכנולוגיית HTML5, אשר מגבירים את התפוקה. מאחר ודפדפן Chrome של Google זהה לזה שבמערכת ההפעלה Chrome OS, יכולים מנהלי מערכת ששוקלים להשתמש במערכת ההפעלה Chrome OS בארגון להתחיל בבחינה של יישומי האינטרנט הקריטיים באמצעות התקנה של דפדפן Chrome.

בחודשים האחרונים שקדנו על בחינה של דפדפן Chrome בעזרת מנהלי מערכת ממגוון רחב של ארגונים גדולים אשר מגלים עניין במעבר לדפדפן בטוח ומודרני יותר. ארגונים דוגמת Vanguard, Boise State University, Procter & Gamble (וכמובן Google) כבר התקינו את דפדפן Chrome בהצלחה עבור אלפי משתמשים. הם מספקים לנו משוב מעולה, ואנו שוקדים כעת על יישום התפקודים שביקשו ארגונים אלה.

אנו עדיין בתחילת הדרך, ועד כה יישמנו רק חלק קטן ממה שאנו מבקשים להציע לחברות עסקיות בדפדפן Chrome של Google. אנו מרוצים מהתפקודים שיושמו עד כה, ושוקדים על ליטוש הערכה הבאה של המדיניות להתאמה אישית של דפדפן Chrome, לתועלת המשתמשים בעתיד. אתם מוזמנים לנסות את התפקודים החדשים.

אירועים קרובים