תוכן שיווקי

שירותי בריאות כללית הסמיכו את כלל המחוזות, בתי החולים וחברות בנות לתקן ISO27001 על גבי מערכת Easy2comply מבית דיינסק

10/01/2011 15:04

שירותי בריאות כללית לקראת סיום פרויקט רחב היקף, יחידי מסוגו בעולם הבריאות, במסגרתו כלל המחוזות, בתי חולים וחברות בנות הוסמכו לתקן ISO27001 ע"י מכון התקנים תוך שימוש במערכת Easy2comply. מערכת Easy2comply פרוסה מזה מספר שנים בכלל יחידות הכללית ומסייעת לארגון לנהל את כלל דרישות אבטחת מידע בארגון בהתאם לתקן ISO27001 ומדיניות הגנת המידע של הכללית המערכת מספקת ,לממונה הגנת המידע בכללית והמנהלים, תמונת מצב איכותית מעודכנת על כלל הארגון. במצב כזה ניתן לזהות בכל רגע את פערי הגנת מידע וסטאטוס עמידת הגופים השונים בדרישות.

איציק כוכב, ממונה הגנת המידע בכללית: "בארגון ענק כשלנו, אין למנהל הגנת מידע כל סיכוי לדעת מה מצב הגנת המידע שלו ללא ניהול הנושא במערכת מרכזית. Easy2comply איפשרה לי לחבר את כל בעלי התפקידים למשימת הגנת המידע ולבצע בקרה שוטפת של עמידה בדרישות המדיניות. הימצאות המערכת אפשרה לכל מנהל לדעת מה מצבו, אפשרה לעדכן ולהוסיף דגשים בנושא הגנת המידע ביחס לאיומים המשתנים כל העת. Easy2comply גרמה למנהלים בארגון לשלב את הגנת המידע כחלק מפעילותם מתוך הבנה של חשיבות פרטיות האדם ושלמות המידע שבאחריותם והובילה לאחידות של רמת ודרישות הגנת מידע".

משה רז, CTO  חברת DataSEC: "ניהול תאימות לתקנים בארגון בסדר גודל  של הכללית דרושים  משאבים רבים אם עושים זאת ללא מערכת תומכת. הכנסת מערכת Easy2comply לארגון אפשרה חיסכון במשאבים והתקדמות מהירה להסמכה של כלל הארגון לתקן. חברת DataSEC מלווה את הכללית בקבלת ההסמכות".

יניב טולדנו, סמנכ"ל הפעילות העסקית בישראל: "מודול אבטחת מידע שפיתחנו, מספק פתרון אופטימלי לאירגונים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה לנהל את כלל דרישות אבטחת מידע כנדרש בתקני ISO27001/2 לצד מדיניות אבטחת מידע הפנים ארגונית או תקני אבטחת מידע בינלאומיים נוספים אותם שמחה דיינסק לספק ללקוחותיה. אנו גאים כי שירותי בריאות כללית נמנים עם הלקוחות הוותיקים של החברה ומברכים את הארגון על סיום פרוייקט הסמכות אבטחת מידע לתקן ISO27001".

דיינסק, אשר הוקמה ב-2004, הינה חברת תוכנה המתמחה בפתרנות GRC לאירגונים. לחברה מאות לקוחות בארץ ובעולם בינהם כל הבנקים בארץ, מרבית חברות הביטוח, ועשרות רבות של אירגונים אחרים. החברה החלה חדירה משמעותית לחו"ל במהלך 2009 במהלכה רכשה מספר לקוחות משמעותיים כגון ראבו בנק ההולנדי, קארל צייס – ענקית האופטיקה מגרמניה, טרדישן – חברת הביטוח הבריטית הידועה ועוד. החברה פועלת ממשרדים בישראל, אנגליה והולנד ומשווקת את המערכות מתוצרתה.

אירועים קרובים