תוכן שיווקי

עידן ה"BIG DATA": חברת EMC מגדירה מחדש את פרדיגמת אחסון הנתונים

גידול נפחי המידע בארגונים הצריך פיתוח כלים חדשים שיאפשרו להגיע לתובנות עסקיות על סמך הנתונים העומדים לרשותם. הטכנולוגיה של EMC Greenplum מספקת רמת עיבוד אנליטי פורצת דרך, המאפשרת למנף את כל הנתונים של הארגון השאובים ממקורות רבים, על מנת לקבל החלטות מושכלות יותר, במהירות רבה יותר

10/01/2011 15:12

מאת שרון אלקיים, יועץ טכנולוגי בכיר, GreenPlum EMC

ביולי 2010 רכשה EMC את גרינפלאם סופטוור (Greenplum Software), ספקית בסיס נתונים מתקדם לטיפול וניתוח של נתונים רבים בנפחים גדולים, לרבות בתצורת מחשוב ענן. בעקבות הרכישה, הקימה EMC חטיבה חדשה המתמקדת במוצרי מחשוב נתונים ובפיתוח כלי ניתוח עבור תופעת ה-"Big Data" ("המידע הגדול"). הטכנולוגיות של גרינפלאם שולבו בכל תחומי הפעילות של EMC, החל מפתרונות דה-דופליקציה של דטה דומיין, ועד פתרונות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC.

עם הרכישה העריך פט גלסינגר, נשיא ומנהל חטיבת מוצרי תשתיות המידע ב-EMC העולמית, כי עולם מחסני הנתונים (Data Warehouse) הארגוניים השתנה משמעותית, והוא צדק! השילוב של טכנולוגיות גרינפלאם עם התשתיות הווירטואליות של הענן הפרטי של EMC הביאו פתרון ייחודי המסוגל להתמודד עם עידן חדש של ניתוחי "המידע הגדול" שנוצר מנפחי מידע הולכים וגדלים.

המחשת חזון "המידע הגדול" של EMC באה לידי ביטוי לפני מספר חודשים עם השקת EMC Greenplum Data Computing Appliance, מערכת מחשוב נתונים משולבת המבוססת ארכיטקטורת MPP (ר"ת Massively Parallel Processing, עיבוד מקבילי מסיבי). המערכת החדשה מסייעת לארגונים להתמצא בקלות בכמויות העצומות של נתונים שהם יוצרים ומפיקים מתוך מגוון רחב של מקורות כדוגמת אינטרנט, רשתות הפועלות באופן תמידי, צרכנים, מערכות עקיבה וחיישנים. עם מהירות טעינת נתונים כפולה מזו של המערכות המצויות בשוק ורמת הביצועים הגבוהה בתעשייה, מאפשרת המערכת של EMC ניתוח של יותר נתונים, במהירות גבוהה יותר, ובעלויות נמוכות יותר.

המערכת פותחה ויצאה לשוק בדיוק בזמן לנוכח התחזיות של חברת המחקר IDC הגורסות כי כמות הנתונים עתידה לגדול פי 44 בעשור הקרוב. טכנולוגיית מחשוב הנתונים של גרינפלאם היא אחת התכונות המרכזיות המאפשרות ענני "מידע גדול" וניתוח בשירות עצמי, מה שמאפשר לארגונים לאחסן, לנהל ולנתח טרה-בייטים של נתונים מפורטים. כתוצאה מכך, ארגונים יוכלו ליהנות מהאצת התהליכים של הגעה לתובנות עסקיות.

התוכנות של גרינפלאם מטפלות בנתונים הרבים בצורה מהירה, על ידי הפרדתם לבסיסי נתונים קטנים יותר וטיפול בהם במקביל. בכך גלום פוטנציאל רב עבור הלקוחות, המצויים במצב של התמודדות עם נפחי מידע הולכים וגדלים וצורך בניתוח חכם שלהם. מה שמניע אותנו הוא הרצון לפעול בעולם החשוב ביותר בארגון – עולם המידע, על הכוח העסקי הטמון בו. שם נמצא עתיד ה-IT.

הטכנולוגיה של EMC Greenplum מציעה לארגונים לשלב בחבילה אחת את המובילות של EMC בפיתוח ואספקת טכנולוגיות ופתרונות בתחום תשתית המידע, והמומחיות של גרינפלאם בעולם מחסני הנתונים. ארכיטקטורת הליבה של הטכנולוגיה של EMC Greenplum מאפשרת מדרגיות ליניארית לפי הצרכים של המשתמש לטווח הקצר ולטווח הארוך.

EMC הפכה תוך תקופה קצרה לכוח מניע בשוק מחשוב הנתונים המתפתח במהירות וללא הכר. הטכנולוגיה של EMC Greenplum מגדירה מחדש את פרדיגמת אחסון הנתונים בארגון ועתידה להפוך לרכיב מרכזי בענן הפרטי, שיאפשר יותר תגובתיות עסקית ופתח למקורות חדשים של ערך כלכלי עבור הנתונים הקיימים".

אירועים קרובים