מיקרוסופט השיקה שרת חדש לעסקים בינוניים וקטנים

השרת, Windows Small Business Server 2011, מחליף את גרסת 2008 של המוצר ● לדברי מיקרוסופט, הוא תוכנן לספק לעסקים בינוניים וקטנים פונקציונליות בסביבת העבודה, דומה לזו של ארגונים גדולים, אולם בעלויות שמתאימות ליכולות שלהם ● מהחברה נמסר, כי הוא יוצע לכ-450 אלף ארגוני SMB בארץ

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה היום (ד'), בעולם ובישראל, גרסה חדשה של שרת ייעודי לעסקים בינוניים וקטנים. השרת, Windows Small Business Server 2011, מחליף את גרסת 2008 של המוצר. לדברי החברה, הוא תוכנן לספק לעסקים בינוניים וקטנים פונקציונליות בסביבת העבודה, דומה לזו של ארגונים גדולים, אולם בעלויות שמתאימות ליכולות שלהם.

ממיקרוסופט ישראל נמסר, כי השרת החדש יוצע לכ-450 אלף עסקים בינוניים וקטנים בארץ, באמצעות השותפים העסקיים של הסניף הישראלי, המתמחים בעולם ה-SMB.

יכולות השרת כוללות עבודה יעילה ברשת העסקית, איחסון וגיבוי של נתונים, אבטחת מידע, תמיכה במסדי נתונים ויישומים עסקיים, שיתוף מסמכים ומדפסות ויכולות מתקדמות של דואר אלקטרוני ולוח שנה. יתרונם המרכזי, על פי מיקרוסופט, הוא באספקת פתרון מובנה, מבוסס אשפים וקל להתקנה, המספק יישומים כמו Exchange 2010 SP1 ,SharePoint Foundation, וירטואליזציה עם Hyper-V ומסד נתונים SQL Server 2008 R2, המסופקים כתוסף לגרסת הבסיס.

לדברי דיאנה אורלן-נבו, מנהלת שיווק שרתים ופלטפורמת ענן במיקרוסופט ישראל, "שרתים אלה מאפשרים להקים בקלות מערכת מידע מאובטחת, חיונית לעסק. בעידן של תחרות, היכולת של עסקים קטנים להגן על המידע העסקי, לשמור על רמת זמינות גבוהה ולהגביר את הפרודוקטיביות של העובדים באמצעות גישה למידע העסקי בכל זמן ומכל מקום הן קריטיות להצלחתם. השרתים מאפשרים לעסקים לשלב כלים תחרותיים מסוג זה בסביבת העבודה".  היא הוסיפה, כי "היתרון המרכזי הוא ביכולת לקבל את התכונות המתקדמות והחשובות לעסקים, ללא צורך בצוות ניהול IT בעסק".

השרת החדש יוצע בשלוש גרסאות: האחת היא עבור ארגונים המונים עד 75 משתמשים לכל היותר, שהשרת הוא פתרון כשרת ראשון; השנייה כוללת יכולות וירטואליזציה ואת מסד הנתונים Microsoft SQL; והשלישית – שרת לעסקים המונים עד 25 משתמשים עם חיבוריות לשירותים מקוונים. הגרסה השלישית, הכוללת איחסון ושחזור עם גישה לענן, תהיה זמינה במהלך השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים