נט-אפ תרכוש את Akorri, שפיתחה מערכת תוכנה לייעול האחסון בסביבות וירטואליות

תוכנת הניתוח BalancePoint של Akorri עתידה להרחיב את מערכת האחסון OnCommand ומערכות ניהול המידע של החברה הרוכשת, עם כלים לשיפור הקיבולת בסביבות וירטואליות ● נט-אפ צפויה להשלים את הרכישה, שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו, בתחילת הרבעון הרביעי שלה לשנת 2011, אשר מסתיים בסוף אפריל

נט-אפ (NetApp) הודיעה על כוונתה לרכוש את Akorii Networks – חברה פרטית שפיתחה תוכנה המסייעת לחברות להשתמש בקיבולת האחסון שלהן ביעילות בסביבות וירטואליות. נט-אפ צפויה להשלים את הרכישה, שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו, בתחילת הרבעון הרביעי שלה לשנת 2011, אשר מסתיים בסוף אפריל.

הרכישה היא הדוגמה האחרונה לקונסולידציה המתמשכת בשוק האחסון, כאשר ספקים מנסים לסתום חורים או להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלהם, כדי לנצל טוב יותר את השווקים הגדלים. העסקה האחרונה של נט-אפ פחות גדולה מאלו של דל (Dell) ו-HP, ומתמקדת בתחום צר יותר של פורטפוליו מוצרים. נט-אפ מתכננת להשתמש ביכולות של Akorri BalancePoint כדי להרחיב את היכולת של מערכת ה-OnCommand שלה, כך שתעזור ללקוחות לעשות שימוש טוב יותר של אחסון פנוי בסביבות וירטואליזציה.

BalancePoint מספקת ניתוח ביצועים server-to-storage כדי לזהות צווארי בקבוק בסביבות פיזיות ו-וירטואליות. על פי נט-אפ, חשוב להיות מסוגל להציע עזרה בשתי סביבות אלה מאחר ומרכזי מידע נהפכים לתערובת של שתי סביבות אלו. בשעה ששרתים פיזיים  עדיין נדרשים להריץ אפליקציות עסקיות, חברות מורידות את עלויות החומרה על ידי הרצת אפליקציות מרובות  בשרת יחיד דרך וירטואליזציה, אשר גם הוא מרכיב ענק במיחשוב הענן, מסרה החברה. BalancePoint תומכת במגוון רחב של פלטפורמות תפעול ומערכות אחסון, וגם תומכת במתגים של החברות ברוקייד וסיסקו (Cisco) ומוצרי וירטואליזציה של מיקרוסופט (Microsoft) ו-VMware.

"היכולת לנבא במדויק ולנהל ביצועים ודרישות קיבולת היו מכשול נפוץ ללקוחות רבים הרוצים לעבור לסביבות וירטואליזציה", אמר מאניש גואל, סגן נשיא בכיר בנט-אפ. "Akkori מחזקת יותר את יכולות ניהול המידע של נט-אפ כדי להשיג איכות טובה יותר של שירות וביצועים בסביבות וירטואליות ומיחשוב ענן".

Akorri, אשר נוסדה בשנת 2005, פועלת מליטלטון מסצ'וטס. בין לקוחותיה ניתן למצוא את טויוטה (Toyota), קרוקס (Crocs) מעבדות Abbott ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים