מיקרוסופט חוגגת 25 שנים לאקסל – בפייסבוק

החברה פתחה עמוד מיוחד ברשת החברתית לתוכנית הגיליון האלקטרוני הפופולרי ● גולשים שיכתבו על זיכרון מיוחד שלהם מאקסל ויגרמו לחברים שלהם להצביע עבורם ישתתפו בהגרלה של שתי קונסולות משחקים מסוג Xbox 360 ● בנוסף, מיקרוסופט מפרסמת בעמוד הפייסבוק גם לגבי נושאים אחרים שקשורים לאופיס 2010

ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft) חוגגת בימים אלה 25 שנים לאקסל (Excel), תוכנית הגיליון האלקטרוני הפופולרית. חלק נכבד מהחגיגות, מתברר, מתנהלות דווקא מעל דפי פייסבוק (Facebook). כמו חברות רבות לפניה, פתחה מיקרוסופט עמוד מיוחד שמוקד לאקסל ובו מספר יישומים, סרטונים ופרטים על ההיסטוריה רבת השנים של התוכנית.

יתרה מזאת, לרגל החגיגות החליטה מיקרוסופט להגריל שתי קונסולות משחקים מסוג Xbox 360 יחד עם השלט החדש שלה, הקינקט (Kinect), בין המבקרים בדף שילחצו על כפתור ה-"לייק", יכתבו על זיכרון שיש להם מהשימוש בתוכנה ויגרמו לחברים שלהם להצביע עבורם. המגיעים לעמוד יכולים בנוסף להשתתף בסקר קצר שמטרתו לבחור את המאפיין המועדף מכל באקסל.

מיקרוסופט משתמשת בעמוד שיצרה גם כדי לקדם נושאים אחרים שקשורים לאופיס 2010 (Office 2010), הגרסה האחרונה שהושקה, ובכלל זה הפניות לפרטים אודות מדריכים, תמיכה וקבלת עזרה מהקהילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים