נס תפתח תוכנה עבור חברת Loyalty Partner Solutions; ההיקף: שישה מיליון דולרים

מעבדת מוצרי התוכנה של נס בבנגלור שבהודו תשתתף בפיתוח הדור הבא של חבילת התוכנה Loyalty Management Suite ● לצורך זאת, ייעשה שימוש במתודולוגיית ה-Adaptive Agile לצוותים מבוזרים ● הצוות ישתמש בפלטפורמת SmartCollaborate של נס על מנת לאפשר שיתוף פעולה אפקטיבי במהלך מחזור החיים של הפיתוח

נס טכנולוגיות (Ness) הודיעה, כי יחידת מעבדות מוצרי התוכנה שלה, SPL (ר"ת Software Product Labs) תבצע הרחבת יכולת פיתוח מוצרי התוכנה של חברת Loyalty Partner Solutions GmbH. החברה תשתמש במרכז הפיתוח הגלובלי של יחידת מעבדות מוצרי התוכנה של נס בבנגלור שבהודו, על מנת לפתח את הדור הבא של חבילת התוכנה LMS (ר"ת Loyalty Management Suite. היקף הפרויקט, שיימשך שלוש שנים, מוערך בשישה מיליון דולרים.

לצורך פיתוח תוכנת LMS תשתמש יחידת מעבדות מוצרי התוכנה של נס במתודולוגיית ה-Adaptive Agile שלה לצוותים מבוזרים. LMS היא פלטפורמת תוכנה גמישה המסייעת ללקוחות לפתח ולהפעיל תוכניות נאמנות לקוחות. המערכת המודולרית ממפה את השרשרת המלאה של הפעילויות בתחום נאמנות לקוחות, החל מניהול הכרטיס והלוגיקה של החשבון ועד לניהול תהליכי הפדיון וביצוע קמפיינים שיווקיים. ניתן לשלב את LMS בסביבת מיחשוב קיימת. הצוות ישתמש בפלטפורמת SmartCollaborate של נס על מנת לאפשר שיתוף פעולה אפקטיבי במהלך מחזור החיים של הפיתוח.

"Loyalty Partner Solutions הינה ספקית של תוכניות נאמנות לקוחות בענף הנסיעות, תחום מיקוד חשוב ליחידת מעבדות מוצרי התוכנה שלנו", אמרה הולי ריפלי בויד, נשיאת יחידת מעבדות מוצרי התוכנה של נס. "אנחנו שמחים להיות שותפים של Loyalty Partner Solutions ביוזמותיהם בתחום פיתוח התוכנה, בעת שהם מביאים לשוק את חבילת התוכנה החדשה שלהם ומרחיבים את הזדמנויותיהם בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים