אלקטרה פותחת רשת חנויות מחשבים

הרשת, אלקטרה מחשבים, תפתח מחר (ב') שני סניפים ראשונים - בהיכל נוקיה בתל-אביב ובראשון לציון ● עד סוף חודש פברואר הקרוב מתכוונת אלקטרה לפתוח ארבע חנויות נוספות - ברחוב דיזנגוף בתל אביב, וכן בחיפה, רמת גן ובגבעתיים ● דודו דוד, מנכ"ל אלקטרה מחשבים: "אנחנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר מול הרשתות האחרות. אנחנו ננסה להתמודד, עד גבול האפשר, גם עם חנויות האינטרנט"

אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה היום (א') על פתיחת רשת חנויות חדשה למכירת מחשבים ואביזרים נלווים. הרשת, אלקטרה מחשבים, תפתח מחר (ב') שני סניפים ראשונים – חנות הדגל בהיכל נוקיה בתל-אביב וחנות נוספת בראשון לציון. עד סוף חודש פברואר הקרוב מתכוונת אלקטרה לפתוח ארבע חנויות נוספות – ברחוב דיזנגוף בתל אביב, וכן בחיפה, רמת גן ובגבעתיים. בחודשים שלאחר מכן, ועד לסוף השנה, שואפת הרשת החדשה לפתוח עוד שישה סניפים נוספים ברחבי הארץ במטרה להגיע לקהל לקוחות רחב יותר. אלקטרה מחשבים מבוססת על רכישת תגה-מגם לפי כשנתיים.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, העריך את שוק המחשבים הצרכני בכ-2.5 מיליארד שקלים חדשים. לדבריו, שוק המחשבים האישיים מזכיר כיום במידה מסוימת את מה שהתרחש בשוק הטלפונים הסלולריים לפני כשלוש וארבע שנים, באופן בו חל שינוי מהתרכזות בשימושיות בלבד לשוק שמכנס בתוכו גם אופנתיות. להערכתו, השוק הצרכני בישראל יציג עלייה של 25% במכירות, משנה לשנה, בשלוש-ארבע השנים הקרובות.

אלקטרה מחשבים עומדת, לפי ראשיה, להתחרות בארבע רשתות המחשבים הקמעונאיות: באג (הנחשבת לרשת פרמיום, לפי ודמני), אופיס דיפו (שוק הביניים) וכן אייבורי ו-KSP (שלפי ודמני הן רשתות עממיות יותר).

דודו דוד, מנכ"ל אלקטרה מחשבים, אמר כי כל החנויות ברשת יהיו בגודל של 100 עד 120 מ"ר, להוציא את החנות בדיזנגוף שתהיה מעט קטנה יותר, ובכל חנות יוצגו לראווה בין 55 ל-70 מחשבים ניידים ונייחים כדי לאפשר לכל לקוח לגעת במחשבים ולבדוק אותם. ראשי החברה הדגישו כי התחום של המחשבים הניידים, יוכל כל לקוח לקבל מיד את המחשב שהוא רוכש. בכל מה שקשור למחשבים נייחים, יוכלו הלקוחות לבצע רכישה בהתאמה לצרכים שלהם (Built to Order) ובמקרה כזה יקבלו את המחשב לאחר יומיים.

בחנויות יימכרו מחשבים של כל החברות, אך בעיקר של לנובו (Lenovo), דל (Dell), אייסר (Acer), ושל המותג הפרטי של החברה – האסי. באלקטרה מחשבים אף שוקלים לשלב בעתיד מכירות של מוצרי אפל (Apple) למיניהם, ובינתיים יימכרו בחנויות גם אביזרים היקפיים וכן גאדג'טים שאת חלקם תייבא אלקטרה בעצמה.

דוד התחייב גם לרמת מחירים תחרותית. "אנחנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר מול הרשתות האחרות. אנחנו ננסה להתמודד, עד גבול האפשר, גם עם חנויות האינטרנט", אמר דוד.

דוד אף הבטיח שהמבחר בחנויות ילך ויגדל בהתמדה, והחברה אף תפעל להרחבת הייבוא המקביל אם היא תחשוב שיש בכך צורך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים